Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 here's the story.... vi har et barn sammen. født -06. møttes året før, var sammen knappe 3 uker da jeg ble gravid. hmmm hvem sitt barn?? hadde gått fort fra x'en til han. han sa:spiller ingen rolle! jeg vil elske barnet uansett!! jeg mer skeptisk, vurderte abort (også pga midt i utdannelse osv) .. han var mye med på å overbeviste meg om å beholde, så gjorde vi d. etter 3 mnd, ingen abort lovlig, han skli helt ut, drakk tett, litt drugs pluss dro inn x'en sin i tide og utide.jeg var tjukk å støgg å ubruklig..etter deres oppfatning.. dro ut over hele "bøgda" at jeg var et ludder, å at ungen ikke var hannes. jeg ble deprimert og sykemeldt, å d var stort sett et helvete på jord helt til verdens vakreste ble født. d var jo, så klart, hannes unge, å nå skulle han, som den største selvfølge ha omsorg osv... han skjerpa seg max, men sklei ut underveis, første fire mnd. så fann vi ut at vi egentlig burde prøve litt til, å etter å ha bodd sammen en periode, finner vi hverandre igjen, og jeg ble da gravid igjen. kort tid etter finner jeg atter en gang meldinger å anrop fra den j.... x'en hannes. MEST LYST Å SLÅ HAN IHJEL!!! ;-/// jeg skjønner jo at jeg ikke kan bli dette forholdet, d er jo totalt destruktivt å jeg blir jo behandla som dritt... men dere, gi meg litt GUTS til å stikke/SPRINGE herifra da !!! jeg trenger d....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå