Gå til innhold

Noen som har opplevd noe lignende??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo er i 3.pp. I første pp fikk jeg småblødninger en uke før ikm, og natt til ikm våknet jeg med intense menssmerter.Har aldri opplevd slike menssmerter før, men etter ca 15 min va de plutselig vekke. To dager senere kom tr.

I natt våknet jeg med de samme smertene, men det var over i løpet av 10 min. Begynte med spotting for 4 dager siden, og har ikke ikm før på søndag.

Kan det være at jeg har vært gravid men mistet når jeg får disse smertene, eller er det alftor tidlig å merke at du mister? Noen som vet eller har opplevd det samme? Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd akkurat det samme som deg to pp. Vet ikke om det kunne være en supertidlig SA. Har virkelig ikke anelse om det kan skje så tidlig. Ganske guffent i hvertfall...

Skrevet

Ja ikke kjekt i det hele tatt. I tillegg blir jeg litt bekymret for om det kan være noe galt når dette nå har skjedd to ganger. Men vi får vel bare prøve videre å håpe det ikke skjer igjen. Har dere prøvd lenge?

Skrevet

hei.. ikke for å skuffe dere begge, men har selv harr det slikt de siste 4 dagene.. begynte med litt rosa utflod, sterke magesmerter..

tok i går kveld på meg ett bind da jeg skulle legge meg for sikkerhets skyld... da jeg våknet idag og gikk på do kom det, en SA.. ikke noe deilig...

har hatt det 2 ganger tidligere, så vet at ikke det er noe morsomt.. jeg hadde ringt gyno, eller en jordmor i nærheten av deg....

lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...