Gjest Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Noen tips om hva jeg kan ønske meg til gutten min sin 1års dag? vet ikkje hva jeg selv skal kjøpe.:/ Hva kjøpte dere? Tar i mot alle tips:)
Monajenten Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Billedbøker, puttebokser, store legoklosser, klær, lekebiler osv osv:-) Men jeg må spørre (ikke frekt ment) men skriver dere Renè på den måten? Heter han altså "Renæ" ?
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 hehehe:) blir vel det men sier Rene rett fram ikke noe æ hehe:)
Mor di! Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Vi har kjøpt little people animal farm for 1-4 år + bergans ryggsekk til barnehagen.
Love my kidz Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Jeg var på Toysrus igår og handlet til min gutt som blir ett år på lørdag. Kjøpte en lekeborg som har forskjellige aktiviteter i seg, bl.a puttekasse, kulebane, musikk hvis man rører på noe, noe som ruller rundt, legofolk på taket osv.. artig. Kjøpte også en ole brumm sofa fra mormora og morfaren hans (de ba meg om å finne noe). Søstra mi kjøpte en xylofon fordi han eeeelsket det på babysangen. Får også matboks og drikkeflaske. Ellers ønsker vi oss bøker, klær/sko, lego, bamser, biler/lastebiler.. er sååå mye som går ann :-D
Monajenten Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Ikke for å være frekk altså, men da skrives det René:-O (vet det er veldig mange som bruker de to feil, men på den andre måten er uttalen altså "Renæ" mens på denne måten er det Reneee hvis du skjønner?)
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 så masse tips:D Tusen takk:D Den lekeborgen hørtes artig ut:D Har tenkt å ønske sånn Dbs trehjulsykkel fra mormoren , men vet ikkje om det blir teit:/? Hva synest dere?
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 hmm, sjønner ikkje helt ka du mener. Renè = RenEEE med trykk på e`n. Rene = som i rene klær! ikkje trykk på en. Vet nok hvordan jeg sier navnet til gutten min:) De fleste som heter Renè Skriver det sånn (vet ikkje om noen som skriver det Rene!)
Monajenten Skrevet 16. juli 2008 #9 Skrevet 16. juli 2008 Apostrofen er feil vei:-) Sønnen min heter Lucas José og når den peker den vei er det eeeeee. Mens hvis jeg hadde skrevet Josè hadde det vært ææææ på slutten. Skjønner? Jeg mener ikke med eller uten apostrof, men hvilken vei den peker. Den skal gå oppover på slutten, og ikke nedover. Jeg kjenner forøvrig en Rene ;-)
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #10 Skrevet 16. juli 2008 hhehehe=) åja sånn nå eg jeg med. Skal fikse på det:) hehe
Monajenten Skrevet 16. juli 2008 #11 Skrevet 16. juli 2008 Huff, følte meg litt slem nå, det er ikke stygt ment altså:-O Men vet det er veldig mange som skriver den feil vei, og da heter man liksom noe annet:-s Veldig fint navn forresten:-)
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #12 Skrevet 16. juli 2008 hehe nei:) Synest det va bra du sa i fra:D Slipper eg skrive det feil:) Viste ikkje om at det var to veier en gang eg:)hehe Tusen takk;) Takk:) Fine navn du og har på barna dine:)
Monajenten Skrevet 16. juli 2008 #13 Skrevet 16. juli 2008 Det er bra, hehe, var litt nervøs her;-) Takk til deg også:-)
love ya kidd...=) Skrevet 16. juli 2008 #14 Skrevet 16. juli 2008 hei.. jag har en "stor" sønn.. han er ca 3,5år.. han fikk trehjulsykkel til han fylte 1år, og det har vært en kjempe gave.. han har lekt med den fra han fikk den til nå....=) han liker ellers alle slags traktorer, biler, togbane, bøker, osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå