grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 hm.. i natt hadde jeg hyppige kynnere som gjorde litt vondt.. så abbet d av i mores å nå har jeg d igjenn kommer ganske tett men får ikke helt til d å ta tiden på di.. men har ikke blødd noe eller merket slimproppen... spennede dette..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. juli 2008 glemte å si at jeg har vært veldig ofte på do d siste døgnet... nr to altså...
Sessa ruger igjen... Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 kjenner du de når du reiser deg opp også? Mener jeg leste det et sted sist, at dersom man fortsatt har de når man er oppe og går så er det rier, men samtidig... når du får rier så VET du at det er det du har altså...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2008 ja kjenner dm når jeg reiser meg også ja.. hm er så vanskelig d der.. bestemora mi kjente nesten ingenting til riene sine hun... åså er jeg jo første gangs å di skal jo ikke være så vedig ille i begynnelsen så jeg vet ikke jeg? ...
biie Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 hei. mine rier gjorde bare mer og mer vondt. inget blod eller slimpropp å se, men vannet gikk før riene startet. vi har vel alle forskjellig forløp i fødselen. når er termin din? jeg har hørt om andre som har vært mye på do før fødselen.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2008 ca 31 dager igjenn.. men søstra mi fødte i uke 30 å søskenbarnet mitt i uke 29.. han er ca 3 kilo nå så det er jo ikke farlig om han kommer nå.. men er jo en smule spennede..
Sessa ruger igjen... Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Du kan jo ringe føden og beskrive hvordan det kjennes og se hva de sier. Dersom du har familie som føder smertefritt og tidlig så kan det jo hende du skal ta litt hensyn til det. Husker at jeg var usikker på de første riene mine, men etterhvert som de tok seg opp og ble tettere var det ingen tvil!
biie Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 ja spennende, kan jo være greit å snakke med jordmor, hun kan sjekke om du allerede har begynt å få åpning. min søster og jeg hadde ganske like fødsler, og min mor fødte oss også på overtid, historien gjenntar seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå