Gjest Sauen og dingsen Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 For en stund siden sto jeg utenfor kjøreskolen og røyka, og ventet på kjørelæreren min, når det kom en dame bort til meg og spurte om jeg hadde sett en ambulanse. Jeg sa nei, og hun hoppet inn i bilen igjen og kjørte rett rundt hjørnet. Så da at det på bilen var logoen til en avis. Så tilfeldigvis på klokka, og den var akkurat halv ni på morgenen. Senere om dagen gikk jeg inn på avisens nettside, og så at det hadde skjedd en ulykke der jeg da hadde vært, 100 meter borti gaten. Ulykken hadde skjedd bare noen få minutter før de ankom, og ambulansen var der iflg avisen, fem over halv ni. Avisene var der altså fem minutter før ambulansen, og bare få minutter etter ulykken hadde skjedd... Hvordan i all verden klarer de det? Sitter de med politiradioen på konstant eller? Eller finnes det virkelig folk som ringer media før de ringer ambulanse??? Noen her som jobber i media og vil avsløre litt inside information? =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Eller kanskje de faktisk bare var først til ulykkesstedet?
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Tvilsomt. Det eneste som er der inne på området er kjøreskole og lastebiler. Sambo jobber sammen med han som ble påkjørt der også, og det var en annen kollega igjen som hadde ringt ambulansen. Denne bilen kom fra en vei der de ikke engang kunne se ulykkesstedet...
~sjiraff~ Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 De har politiradio ja, også er de jo avhengige av tips.
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Har ikke inntrykk av at dette skjer alltid, så det du opplevde var nok litt spesielt. Men ellers avhenger de nok av gode kilder, ja.
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Ja det må vel ha vært politiradioen. Kan ikke se for meg en av lastebilsjåførene, eller en av kjørelærerne på kjøreskolen ringe avisen... Og stort flere er det ikke der, er et ganske lukket område...
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Hehe, ja hvis de klarer det sånn hver gang må de jo ha overnaturlige krefter... =P
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 De har nok enten hørt det på Politiradio eller fått et tips. Er som regel gode penger å tjene på sanne tips, så mange som gjør det veldig ofte. Tjente selv 500 raske på og sende tips på nettet til Stavanger Aftenblad når det var noen som kræsjet like utenfor her vi bor sent en kveld.....
Snilse Skrevet 15. juli 2008 #10 Skrevet 15. juli 2008 Det brant i bygåden der vi bodde en gang - tv2 var der før brannbilen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå