Gå til innhold

Mannen min er ei pyse :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har vi skrudd opp en kommode til den lille. Jeg har sittet med tegningene og skruene, og mannen min har skrudd. Han er ikke noen handyman, og som regel er det jeg som setter sammen slike ting. Men pga et ødelagt kne kan jeg ikke annet enn å sitte å se på, og kommentere da ;o)

Nesten ferdig med kommoden ser jeg min kjære hamre løs på den ene skuffen. Tommelen hans er farlig nær hammeren og jeg tenker med meg selv: skal jeg si noe? nei.. da blir han bare sur. Jeg holder munnen min lukka og hva skjer? Nettopp!.. Auuuuuu... jeg hamra i tommelen.. hihi...måtte jo le og fortelle hva jeg nettopp tenkte, og da får jeg kjeft for ikke å ha advart han.

Ferdig med kommoden og tommelen hans er rød, handa er også blemmete etter å ha traktert skrujernet.

Vi setter oss å ser på jordmødrene og deler vår sympati med stakkars Anette(?) som ligger med pressrier og ikke får presse.. Når programmet er ferdig sitter mannen min med DE vovveøynene og ser på tommelen og den røde handa si... Jeg trodde ikke jeg skulle få puste bare av latter!! Tenke seg til, der sitter du å sutrer pga en tommel, og da er det jammen bra det er JEG som skal føde og ikke du!! hihi.. passelig beskjemmet tutlet han seg ut, rød i ansiktet og med et lite smil om munnen...

Videoannonse
Annonse
Gjest Mamsen t 2,5 jenter *fødeklar*
Skrevet

Jeg har en mann som egentlig tåler veldig mye. Men lurer ofte på hvordan smerteterklene våre egentlig ligger i forhold til hverandre.

Av og til tenker jeg på å ta smerte-testen sammen med ham.

Bøtte med mye isbiter og litt vann.

Vi putter hånden nedi samtidig.

Den som holder ut lengst, har høyest smerteterskel.

Det er visst få som hoder ut stort lengre enn et minutt...

Skrevet

hehe, ja den hadde vært litt morsom å tatt.. Han stakkaren tåler ikke blod heller, så jeg lurer på hvordan fødselen kommer til å gå for hans del...:o) Jeg har sagt at han får sitte i en stol, og heller ta en tur på gangen om han føler seg dårlig!

Skrevet

Du kan jo be ham holde seg ved hodeenden av senga. Er ikke så mye blod der oppe:-)

mannen min sovna.... mens jeg lå med epidural og ventet på full åpning. Ble litt sur da, men i ettertid var det veldig bra at han var uthvilt for ungen vår ville ikke sove noe særlig på natta og jeg var jo helt knekt etter fødselen. Men denne gangen skal jeg sørge for at han sitter litt nærmere hvis han sovner, slik at jeg kan få oppmerksomheten hans hvis jeg trenger det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...