Bassen&Spira <3 Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Skal til jordmor i morgen, gleder og gruer meg.. vi skal visst skrive henvisning slik at jeg kan få ultralyd, da hun ikke har utstyret til det der (tror jeg) noen som vet hva som venter meg?? håper hun måler hjerteslag...
komp Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 skal også til jordmor i morgen!! gru gleder meg er 7 + 2!
Bassen&Spira <3 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 jeg er (i følge mens) 12 uker... men føler meg ikke gravid - har en del symptomer, men jeg må nok ha det inn m teskje... er så redd for at det ikke er noe der.. huff... satser på at hun hører hjerteslagene, og at jeg kan fortelle det til alle =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå