Gå til innhold

jordmor i morgen =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til jordmor i morgen, gleder og gruer meg.. vi skal visst skrive henvisning slik at jeg kan få ultralyd, da hun ikke har utstyret til det der (tror jeg) noen som vet hva som venter meg?? håper hun måler hjerteslag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal også til jordmor i morgen!!

gru gleder meg :)

er 7 + 2!

 

Skrevet

jeg er (i følge mens) 12 uker... men føler meg ikke gravid - har en del symptomer, men jeg må nok ha det inn m teskje... er så redd for at det ikke er noe der.. huff... satser på at hun hører hjerteslagene, og at jeg kan fortelle det til alle =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...