Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så rørt når jeg ser på babyene som blir født i serien JM

Tårene presser seg frem

Jeg også vil:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, godt å høre at det ikke bare var meg. Har akkurat sittet og tørka tårer. Får skylde på hormonene i kroppen. ;-)

Skrevet

Vi er nok flere om det ja! ;o)

Blir jo helt sliten av å se på, hehe

Skrevet

er med skrekkblandet fryd jeg ser på da :) I morra er jeg 34 uker igjenn, så fødselen er farlig nær hehe.

Men jeg gruer meg heldigvis ikke, men føler jeg kjenner smertene når jeg ser på ja :)

Men tårene bare renner når jeg ser de små blir født. Gleder meg til det blir min tur.

En smule utålmodig nå ja..

Skrevet

ikke 34 uker igjenn..det var vel lenge hehe..fullgåtte 34 uker iallefall ;)

Skrevet

Jeg ser også på med litt skrekkblandet fryd... Samboeren min så/hørte delvis på mens han spilte data nå i kveld, og plutselig sier han til meg, som faktisk følger med: "Du må i alle fall ikke hyle sånn, da blir jeg skremt". Eh... Tror ikke jeg kommer til å tenke så fryktelig mye på hans følelser, akkurat. ;)

Skrevet

Jeg også grein når jeg så babyene ble født.

Minner fra min egen fødsel kom liksom fram igjen,det er bare 14 mnd siden. (Gode minner altså!!)

Da Jordmødrene ble sendt ifjor klarte jeg nesten ikke se på,det ble for sterkt for meg,da var fødselen litt for nær i tid,hadde født for 3-4 mnd siden da. Så jeg såg vel bare 2 episoder.

Men nå skal jeg få med meg alle episodene.

Skrevet

Jeg tørket oxo tårer,blir så rørt når de er kommet ut:) Men jeg blir oxo livredd og gruer meg veldig til å føde. Har tidligere sett fødsler på you tube, og det er egentlig mye grovere og ekklere enn Jordmødrene, så jeg har fått litt skrekken jeg.

Skrevet

Åh. det var veldig rørende å se barna bli født.... Kaller det fødselsforberedende kurs for mannen min som satt i sofaen...

Skrevet

akkurat sånn er jeg også....

gleder meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...