farmen Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Selv bruker jeg og kjæresten å ta med oss den bærbare dataen i senga (når vi kjenner vi ikke er trøtte) på kveldene. Da ser vi på film for å bli søvnige. For noen kvelder siden ramla vi over "jordmødrene" som gikk på NrK tidligere. Det er gratis på nrk sine sider. Vi ble ikke noe trøttere for å si det sånn, og det endte opp med at vi lå å prata lenge om fødsel, forventninger o.l. Likte serien kjempegodt og plukka nok med oss noen momenter derfra :-) Anbefaler serien på det sterkeste til de som ikke har sett den! :-) Meeeen vil kanskje anbefale å se på dagtid! hehe
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Jepp er kjempe morsom serie, interessant også. Samme som på zone reality for de som har viasat. Der er birth stories det aller beste. link til nett-tv jordmødrene: http://www.nrk.no/programmer/tv/jordmodrene/1.3380374
Mia og gullgutten! Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Serien går i reprise på tirsdager kl.1955 nå for tiden. Har igjen 4 episoder. Veldig bra serie ja.
Lilja121 Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Så en hel del episoder da serien gikk for første gang. Hvis man har litt fødselsskrekk bør man være obs på at det er endel 'sterke' scener. En ganske liten filipinsk dame med kjempestor baby satte stort inntrykk på meg. Leger og jordmødre sto med knærne oppå henne for å nærmest dytte ut barnet. Det var det som overbeviste meg om at jeg skal ha en vektmåling noen uker før termin uansett om jeg må betale for det selv!!!
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Diskuterte denne serien med en jordmorvenninde og vi er enige om at serien viser stort sett kompliserte fødsler og ikke alle de "vanlige" føldselene! Jeg ble veldig skuffet over jordmødre som ikke kunne apparaturen de bruker feks... Det er helt uholdbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå