Gjest Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Så vidt jeg vet skulle det ikke være noe i veien for det vel? Livmortappen er vel ganske proppet igjen tror jeg. Jeg har i alle fall gjort det:)
gyngehest Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 Leste bare noe om infeksjonsrisiko og ble litt usikker...
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Fant dette på en dansk side: http://www.min-mave.dk/index.php?vis=artikler&gaatil=6504&id=2782
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Huff....kjære deg... Skal egentlig gi deg et litt dumt svar.... : "Nei...vi kan ikke ligge i badekar, siden vi ikke flyter"!!!! Huff... blir helt matt av alle bekymringer jeg... Skal nå til tyrkia i sommer jeg, og har nå absolutt tenkt til å boltre meg i alle basseng på hotellet!!! Ikke svelg alt du leser...bruk sunn fornuft!!!!!!! Det er absolutt det beste rådet jeg kan gi deg!!! :)
Klar for nr 2 Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Skal gå helt fint å ligge i badekar, bade i basseng og i hav. Det man ikke bør er å være i jacuzzi, siden det er en del flere bakterier der pga varmen. Hvertfall dette jeg har fått med meg(:
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 er på slutten av sv.skapet at man skal være litt forsiktig.. pga infeksjonsfare visst livmorhalsen er åpen..(tror jeg det var)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå