Gå til innhold

kan gravide ligge i badekar?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet skulle det ikke være noe i veien for det vel? Livmortappen er vel ganske proppet igjen tror jeg. Jeg har i alle fall gjort det:)

Skrevet

Leste bare noe om infeksjonsrisiko og ble litt usikker...

Skrevet

Huff....kjære deg...

 

Skal egentlig gi deg et litt dumt svar.... :

 

"Nei...vi kan ikke ligge i badekar, siden vi ikke flyter"!!!! Huff... blir helt matt av alle bekymringer jeg... Skal nå til tyrkia i sommer jeg, og har nå absolutt tenkt til å boltre meg i alle basseng på hotellet!!!

 

Ikke svelg alt du leser...bruk sunn fornuft!!!!!!! Det er absolutt det beste rådet jeg kan gi deg!!! :):)

Skrevet

Skal gå helt fint å ligge i badekar, bade i basseng og i hav. Det man ikke bør er å være i jacuzzi, siden det er en del flere bakterier der pga varmen.

 

Hvertfall dette jeg har fått med meg(:

Skrevet

er på slutten av sv.skapet at man skal være litt forsiktig..

pga infeksjonsfare visst livmorhalsen er åpen..(tror jeg det var)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...