*min lille sin!* Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 hva om jeg ikke vil holde den med en gang? hva om alt blokkerer seg ? hva om jeg får panikk? vi alle 3 her i huset gleder jo oss til det nye familiemedlemmet, alt er klart å fixet... mn nå har angsten tatt meg...
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Hva om du gir deg selv lov til å ikke drive deg selv til vanvidd med slike tanker? ;-) Jeg skjønner at du tenker slik, de fleste av oss gjør nok det i perioder til og fra. det jeg forsøker å si, er at dette er normalt. Trikset er å forsøke å berolige seg selv og stadig gjenta "dette klarer jeg/vi". Om du ikke får til å finne roen, vil jeg anbefale deg å ta det opp med jordmoren/fastlegen din, slik at du kan få snakket om det FØR det utvikler seg til altoppslukende angst. Det er du på ingen måter tjent med. Lykke til!
jente Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Hei,, Ta det helt med ro,, Det kommer til å gå så bra, når barnet er ute vil det nye familiemedlemmet gjøre deg kjempe glad.. Så jeg ønsker deg lykke til:)
*min lille sin!* Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2008 takk off, får ta en prat med samboer:P hihi det er jo et helt nytt liv som kommer til verden...
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Ja det er det, og du er utstyrt med instinkter og intuisjon for å ta deg av det nye livet. Dette klarer du! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå