Alba44 Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Har sett alle episodene, jeg, men må titte litt for det )
Sessa ruger igjen... Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Har nettopp sett alle episodene på nettet for andre gang, men må se igjen likevel. Blir gira av å se fødsler!!! Gleder meg sånn til å føde at dette er som oppvarming for meg.
^*^Ma85^*^ Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 har ikke fått med meg noen epsioder jeg! hvor på nettet ligger de??
OsloMor Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 Ja, god ide:-)! Den serien er jo kjempekoselig.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 15. juli 2008 #9 Skrevet 15. juli 2008 Er det repriser?Husker sist jeg sp det var jeg gravid og satt å skreik til hver eneste fødsel mens samboeren mobbet meg..hehehe..nå sitter jeg her å ser igjen,men har en liten en som ligger og sover søtt i senga si..tihi.. Savner å være gravid jeg..fødselen å,selv om det ble hasteks..
Alba44 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. juli 2008 *snufs* Kom noen tårer under den siste dramatiske fødselen..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 15. juli 2008 #11 Skrevet 15. juli 2008 Såg det sist også, men måtte få med reprisen og.... Ser det på en litt an måte nå etterpå synes jeg. Den siste fødselen var nesten helt lik min, bare at jeg brukte bare 9 timer fra jeg kom på sykehuset. Anette på tv brukte vel endel lenger tid enn det.... Men ellers veldig likt, laget sikkert like mye lyder og fødte med kopp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå