Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Har gitt vår gutt på 4 mnd flaske på kvelden. Ammer han ellers på dagen og natta. Han har lagt seg rundt kl.20 i flere uker nå. men nå sovner han under flasken og våkner igjen fordi han er sulten. Får da ikke han i seng før i 22 tiden- Prøvde grøt i kveld og den slukte han. Og ga flaske med tillegg etterpå. Så nå har han sovnet. Burde være mett. Gir dere både grøt og tillegg til kvelden?. Hvordan er deres kveldsrutiner? Og når sovner barnet deres?
Linnea&Julie Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 jepp, hun får grøt til kvelds, og mme ca 1/2 time etterpå, ca 100 ml!! Hun sovner kl 19.30 og sover til 8-9 tiden )
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 Det var sånn jeg og gjorde det nå. Ga en posjon med risgrøt. Gikk ikke fort nok så det falt veldig i smak. Også badet jeg han og tok på pysj. Ga han da en flaske med ca 80 tror jeg det var. Får håpe han sover nå en stund,he,he. Takk for svar. Da skal jeg gjøre det sånn framover.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 5 måneder nå og akkurat begynt med grøt om kvelden. Gir den litt før seks, så er det litt lek og kos med oss i sofaen før vi begynner å stelle han i syv tiden. Og gir han 135 med mme før vi legger han og han slokner fort. Eneste dumme er at det bare er maisgrøt vi kan gi, magen liker ikke hverken ris eller hvetegrøt. Prøvd begge nå og måtte bare slutte. Satt de bort og skal prøve igjen om noen uker, kansje det går bedre da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå