Kjukka Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Nei, fordi jeg ikke gidder. Ser ikke poenget i det.
Sessa ruger igjen... Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Kommer helt an på hva slags produkt det er. Ofte så skjønner jeg jo ikke halvparten av det som står der.
~Roskva~ Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Av og til, så.. Noen ganger er jeg interessert i hva som faktisk finnes i maten jeg spiser - prøver å unngå palmeolje i maten til lillejenta mi, og lurer på hvor mye tilsatt sukker det er i ferdigmaten. Men som oftest gidder jeg ikke...
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 På mat gjer eg det men ikkje såpe, shampoo, våtservietter osv. Der gidder eg ikkje for eg skjønnar ikkje kva som er i det alikevel. Når det kjem til mat så er det for å vita om det er mjølk i det el ikkje sida sønnen våres ikkje tåler laktose. Også leser eg der det står uten sukker, for det er somregel fullt av aspartam og sorbitol som er dei to verste søtningsmiddela, det har eg fra min diabetiker mann
OsloMor Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 ALLTID, med en som var melke, soya, eggog fiskeallergiker var det VIKTIG å lese varedeklarasjonen på alt, nå som jeg har en som "bare" er allergisk mot egg, soya og melk så gjør jeg det fortsatt. Synes det er greit å vite hva ting inneholder også, er jo ikke bra å putte hva som helst i kroppen. Derfor lager jeg også helst mat fra bunn og grunn med rene ingredienser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå