Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Hei, Er det noen som har positive opplevelser med å drikke ett glass rødvin heeelt mor slutten? For å sette igang prosessen liksom. Og hvorfor skal rødvin hjelpe prosessen forresten?
karianne87 Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 jeg lurer også, ser vi begge har termin i morgen:)
Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 Så artig :-) Hvor skal du føde? jeg skal på Riksen. Er veldig klar for å komme i gang nå altså. hvordan er formen din så sent?
M by M Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Har hørt at et glass rødvin og sex etterpå skal være meget effektivt. Vi vurderer det veldig i kveld....er så leiiiiiii!
karianne87 Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 jeg skal føde i fredrikstad, jeg er blitt temmelig lei av å vente nå. formen er på topp så jeg er super klar for å føde:) merker du noe spessielle forandringer om dagen?
Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2008 :-) Så bra at formen er bra. Merker kroppen er litt sliten og lei av å vente nå....He he! har merket endel murring de siste ukene - noe som har tatt seg veldig opp de siste dagene. og har veldig nedpress for tiden.Merker jeg er veldig på vakt for alle mulige ting - tilfelle noe er på gang.... Du da? Skjer det noe snart... ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå