Gå til innhold

Kan dere krangle bedre enn bimkjerringene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fyr løs, jeg vil overraskes.

Eller er dere like slappe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro din tid på kranglesiden kommer til å bli ganske kortvarig...

 

Selv om den kunne trenge noen skikkelig kranglefanter!!! Har DU noe å komme med så fyr løs;-)

Skrevet

Tenker du kan pakke sammen snurpefitta di vennen... dette er kun for videregående.. som kun har attpåklatter i magen eller er kommet i klimakterifasen!!! et slags bestemorhormonforrstyrraside:-)

Skrevet

Har du en attpåklatt i magen, Yppert?

Skrevet

ikke je, men har noen avleggere ja:-)

Skrevet

Bestemorhormonforstyrrelsene tar over innimellom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...