På vei igjen? Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Noen som vet om det har noen betydning for at det kan nærme seg? Er 37+5.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Hei.. Pratet ikke du om at magen din hadde synket for noen uker siden da? Eller noen som hadde kommentert det..? Jeg har fått litt kommentarer om det siste uken, men syns ikke jeg ser store forskjellen selv:) Ser magen hver dag, men prøver å ta litt bilder og sammenligne.. Her er hodet festet og. 37+3, så er ikke lang etter deg;o)
På vei igjen? Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 Jo det kan nok stemme at jeg sa det for en stund siden, men nå sa senest min mor og hun har ikke sett meg på en uke, at nå kommer babyen snart for magen var så lav. Føler jeg har bært lavt lenge men ikke så lavt som nå..vet ikke hvilke meninger du har om det?
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 okey:o) Nei vet ikke, men trur nok man kan gå lenge for det.. hvertfall selv om den er sunket da.. Men bebin ligger godt nedi bekkenet ditt ihvertfall og er nok klar:)
På vei igjen? Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2008 Ja har så lyst hun skal komme nå, hun har lagt godt nede i bekkenet en stund, pluss at den siste tiden om det har noen betydning så når jeg sitter så kjenner jeg ikke alt på magen som er hardt om du skjønner helt ned til symfysen, kjenner når jeg står, vet ikke om det har noe å si for hvor langt ned hun er kommet. Kjenner det når jeg står tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå