Gjest Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Er det en dibber ? Noen som vet ? Kjempetrist sak sak - og jeg synes det fjeser var så utrolig kjent....Tenkte med en gang på et fjes fra en hjemmeside eller noe sånt her på disse sidene. Mulig det har vært sankket om tidligere, men jeg har ikke vært her på en uke..
blond Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Har du link? Jeg så ingenting da jeg var innom nettavisen i stad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå