Gå til innhold

*Treff onsdag 30 juli*


oktoberjentene;)

Anbefalte innlegg

hei igjen og takk for koselig lunch treff :)

 

jeg prøver å sette opp et nytt kvelds treff jeg.. hvis denne dagen ikke passer så si fra så finner vi en annen dag :) kan dra et annet sted også selvfølgelig, men verona har jo god mat da :)

 

 

noen som vil være med??? :)

 

 

ps.for dere som var på treffet i dag: alt står bra til med vesle snuppa i magen min. var ikke farlig med ujevn hjerterytme heldigvis.vil gå seg til om noen uker. hun hadde bare et umodent ledningsnettverk :) hehe godt å snakke med noen som hadde peiling for en gangs skyld :)

 

 

klem Siri :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Siri! Det var godt å høre at alt er bra med jenta di:)

Det er ikke artig å gå rundt å bekymre seg sånn... Men jammen er det godt det finnes noen som tar en seriøst!!!! (han er flink han Gregor)

 

Og tusen takk for koselig treff, alltid koselige de treffene synes jeg=)

Jeg kommer på Verona jeg, så sant det ikke kommer på noe. Kan ikke komme på noe nå iallefall:)

 

Sender melding til Marianne også, hun er ikke på nett sa hun......

 

Klem Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig treff i dag:)

Jeg kommer den 30. jeg så sant det ikke dukker opp noe:) Men det går sikkert i boks. God mat på Verona.

Bra alt er bra Siri:) Jeg er den stolte tante:)

 

Ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg rakk desverre ikke treffet sist tirsdag, var hos jordmor og fikk beskje om at lille snuppa nå har festet seg og venter bare på å komme ut! satser på holde hun der inne et par uker til! Jeg kommer på Verona den 30. med forbehold....... :-)

 

-Synnøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synnøve: Oi, så spennende!! Når var terminen din igjen?

Håper du får kommet på treffet, men jeg håper jo at du har født også da:) Hvis du føder før så får du ta henne med på et treff senere! Når du orker. Kan vi andre drømme om den dagen vi har den lille i armene våres:) Er så koselig med nyfødte! Lykke til dersom du føder før neste treff da:)

 

Ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ikke blitt med på neste treff heller :(

Har besøk av søsters og to tanteunger, så da holder jeg meg hjemme.

Men gangen deretter håper jeg at det klaffer, er jo så koselig på treff :o)

 

Siri: godt å høre at snuppa har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har ikke vært med på noen treff før. Men hadde vært spennende å møtt noen som er i samme situasjon. Er det bare å komme eller åssen er det?

 

Ida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralydtermin er satt til 30.august, min termin er 18.august... det spriker litt mellom disse terminene, men jeg stoler mest på min egen! Jeg går nå inn i min 35.uke, så fødselen blir i hvertfall her på Gjøvik. Regner med at jeg rekker Verona, føler ikke at det skjer noe riktig ennå.

(Åhhh...jeg sover sååå dårlig om nettene!! Våkner i ett kjør med rastløse ben og er kjempe sulten!!)

 

-Synnøve

 

PS! til Jinta 82: det er bare å møte opp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å møte opp vet du :) koselig med flere :) men vi pleier å bestille bord, så det er greit å vite hvertfall sånn ca hvor mange som kommer :)

er som regel ingen problem å se hvem vi er.. hehe.. mange som har synlige fine mager :)

 

Siri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Hvor langt er dere? Jeg har akkurat funnet det ut nemlig, så hvis det er noen som ikke skal føde sånn med en gang vil jeg da gjerne være med etterhvert ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

maja240806: Det er noen av oss som har termin rundt august/september... så er det en liten gjeng i november, noen i desember, så er det både januar og februar mager med også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde nesten du hadde født jeg nå Pusejinta:)

Men kanskje vi rekker et treff til mens du enda har bim:)

 

-IDA, åssen gikk det på ul???? Er spent jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Alt ser bra ut med barnet:) Trodde det var jente!! Så koselig altså. Termin 25.desember!! Håpe hun kommer litt før da:)

 

Ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da:) Tenk for en fin julegave!!! Men får håpe hun kommer noen dager før så du kanskje får juleaften hjemme... Men de har en tendens til å gjøre som de vil uansett da...

 

Her har vi hatt sjuk unge hele uka, så nå er jeg sliten og lei... Er så vondt når de små som ikke kan prate engang blir dårlige altså... Men han blir stadig bedre heldigvis.......

 

-Gleder meg til treff på onsdag nå:)

 

Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigurd kom 10 dager før termin så jeg krysser fingrene:) Hadde vært så koselig med julaften med et lite nurk:)

Kjedelig med unge som er syk i dette været da! God bedring ja.

Gleder meg til treffet jeg også!

 

Ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kathrine! Ja, tusen takk. Sitter på jeg veit du:) Spare miljøet. hihihi..skal jeg gå opp på veien? Når ca?

 

ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen baby her heller, men har grusomt med murringer og menssmerter! Har kommet meg over til uke 36, så da blir det fødsel her på Gjøvik i hvetfall. Gleder meg til treff:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, viktig å være miljøbevisste i disse tider! ;) Jeg drar fra gardstunet halv sju. Begynn å gå til veien, du, så jeg ikke står utenfor feil hus og venter på deg....

 

Vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...