Gå til innhold

noen her med tidlege symptomer???


lillepia84,nr.3 i vente

Anbefalte innlegg

skal teste meg neste uke-men allerede har eg fått ein heilt vannvittig kvalme og følelse av uvelheit nesten heile døgnet.

er extremt trøytt og trenger ein del søvn-føler meg rett og slett heil utmattet..har dei siste 3 dagene hatt kraftige mens murringer og at det blir "overstrekt" på sidene i livmor området når eg røyser meg etter å ha sittet i ro ein stund.husker eg hadde slike smerter lenger ut i svangerskapet-ikkje no...

 

har glede meg leeenge til å bli gravid igjen..men no er eg begynt å grue meg-spydde i fire og ein halv månad fra uke fire sist.huffa meg =0(

 

hvordan går det med dere da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Skrev akkurat et innlegg i 1.trimester :)

Jeg tror også at jeg er gravid igjen , murring og vondt i bekkenet! Gleder/gruer meg litt om hverandre hvis det stemmer... fikk bekkenløsning sist, mest sansynelig kommer det tidligere denne gangen..... Men jeg er sjef og enste optiker i butikken jeg jobber i, så jeg kan ikke bli sykemeldt heller...... :(

Var ikke kvalm sist gang, så håper jeg slipper det denne gangen også i tilfellet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen symptomer. Har IKM 24 juli. Da jeg ble gravid sist gang(på første forsøk) skjønte jeg det med en gang jeg venta mensen. Var utrolig tungt og trene og hadde vel ellers litt stikkinger i korsryggen. Så litt spent på om jeg er like heldig denne gang å treffe på første forsøk. Jeg orker ikke styre med eggløsningstester. Har alltid tidligere hatt stabil syklus så satser bare på at jeg treffer midt i perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har mensmurringene begynnt, og er veldig trøtt. Håper det er symptomer, men det kan jo være noe annet også, så ter det ikke for gitt enda. Fortsatt ALTFOR tidlig å teste :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Synes jeg har kjent en del, men det kan jo like gjerne være vanlige pmsting osv, men strekking i området, og litt småvondt, og ømme og voksende bryster og brystvorter pleier jeg ikke vanligvis å ha, så det kan vel kanskje kalles tidlige symptomer...

 

Slitsomt å vente på testingen når man kjenner sånn på symptomene og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...