ronile Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 noen her som har fått dette og født etterpå? hvor lang tid tok det fra dere fikk det til dere fødte?
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Ble ikke strippet, men fikk modningsakupunktur. Jeg fikk det vel fra jeg hadde 4 uker igjen, og gikk 8 dager over tiden. (Kan vel si at det ikke funket)
nr.4 i oktober Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Ble strippet sist gang, 2 dager før termin. (J*vlig vondt, forøvrig..) Men fødte under 2 timer etterpå, så kan trygt skrive under på at det funket. Men om jeg ville gjort det igjen? Hm.. vet ikke.. hehe.
ronile Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2008 ble strippa i går og ja gjør jæ vlig vondt. men har ikke skjedd noe ennå.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Ikke fått det samtidig.. 1 gang: ble strippet på termindato, hadde murringer, skjedde ikke noe,ble strippet 2 dager over riene begynte kort tid etter. 2 gang: fått modnings og igangsettelses akupunktur, 2 ganger modning og 2 ganger igangsettelses. Siste timen var påmandag og jeg har gått med rier siden mandags kveld men de tar seg ikke opp..
hebbe lille, fødeklar Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Jeg ble strippet og fikk akkupuktur uken før termin og på termindag. Fødte 8 dager over.. Det trenger nødvendigvis ikke sette fødselen i gang tidligere, men gjøre fødselsforløpet raskere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå