Trenger hjelp!! Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 fysio har sagt at jeg må sko med hæler er strengt forbudt,så i dag har jeg vært og shoppet en haug med joggesko :-),kommer nok til å gå med hæler når jeg skal på fest osv men til daglig er det joggesko..Kommer til å bli uvant...Går jo mye i skjørt,syns ikke det passer med joggesko da...Men men...
Trenger hjelp!! Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 haha,har allerede begynt :-)
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 da tror jeg at jeg hadde begynnt å grine..... dakkar!! har jo fått en del kule typ converse sko i butikkene i det siste.
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 En haug med sko? Jeg har tre par sko jeg (joggesko, spinningssko og finsko) også har jeg sandaler & støvler & vintersko. hatt dem i x antall år også! Kan heller ikke gå med høye hæler pga kneet.
Trenger hjelp!! Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2008 Kjøpte 4 par i dag..Og to par forleden dag...Blir rart å kun gå med lave sko,men blir vel vant til det og :-)
Trenger hjelp!! Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2008 Har begynt på treningstudio og,må trene sammen med en fysio,det er værre.Skulle heller jobbet hver dag,selv omjeg skal innrømme at jeg hadde skulket litt hehe
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 6 par joggesko???????? hjelpes! Ja ja... Det er noen som har det...
OsloMor Skrevet 15. juli 2008 #9 Skrevet 15. juli 2008 Du kan vel kjøpe en del flate og fine ballerinasko, selv om hæler til fest er veldig fint;-)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 15. juli 2008 #10 Skrevet 15. juli 2008 man må jo ha litt å velge mellom vettu;) hehe.. har en del par med sko eg også.. det blir nok litt rart for deg men blir nok vant til det;) eg e vant til å gå en del med høye sko så når eg gikk mye å trasket i syden med lave sko/sandaler fikk eg veldig vondt under beina.. så kansje du får det den første tiden.. men det går over;)
Trenger hjelp!! Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. juli 2008 Og det beste av alt,alle skoen hva på tilbud :-) Joggesko har ikke jeg gått med på mange år.Ble litt lei meg når han sa det,for elsker sko med hæler,føler jegkommer meg litt opp for å se :-)..Hehe..Men hva gjør vi ikke for helsen sin skyld :-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 15. juli 2008 #12 Skrevet 15. juli 2008 Har jeg måttet gjøre hele livet ;-) Merrel eller hva det heter har noen fine sko og gabor har noen flate pene sko og jeg har noen sko med lav høy hel til spesielle anledninger men husker ikke hvilket slag. Men går mest i nike, puma, lacoste og merrel.
Trenger hjelp!! Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. juli 2008 Godt å høre at vi er flere :-) Men merrel,hvor får man kjøpt de skoene??+
kokosyklus Skrevet 15. juli 2008 #14 Skrevet 15. juli 2008 He he he.Må le litt av denne tråden! Så søt du er , HI. Nesten litt Carrie B:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå