marie1983 Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Hei! Har de siste 2 dagene vært småkvalm og litt uggen følelse i magen. Er ikke så kvalm at jeg må kaste opp, bare uvell liksom. Er der noen som vet om det er normalt, er i uke 33 nå. Kan det være svangerskapsforgiftning? Har fint blodtrykk (ca 105 /70), og ellers ingen plager. Bør jeg ringe sykehuset for en sjekk eller er dette normalt?
jurgita&runa&trym Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Hei, Dessverre så kan ikke jeg svare om det er nokka på gang ang svangerskapsforgiftning,men jeg har akkurat det samme. Det begynte når jeg var i uke 34 med omgangssyke, og etter det har jeg ikke kommet meg i form. Har sluttet å kaste opp, men er sånn små kvalm hele tiden,slapp og det føles at jeg skal besvime (har gjort det en gang å). Skal til jordmor på torsdag,så skal spørre hun om det.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Heisann! Jeg hadde en liten periode rundt uke 33 som jeg var kvalm og uggen, men kastet ikke opp... Gikk bare opp en hal kg på den mnd... Men jm var engstelig, så hvis det ikke hadde gått over, hadde de nok gjort noe med det.. Men bebin hadde det fint ihvertfall. Huff dette ble langt:) Fikk ikke hjulpet deg mye med dette men..
jente Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Hei,, Jeg vet at kvalmen kan komme tilbake i fra uke 28, så hvis du var kvalm i begynnelsen av svangerskapet kan det kanskje ha noen sammenheng,, Ellers vil du, ta en telefon til føden da vel.. God bedring..
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 jeg har det også sånn... er i tillegg litt svimmel... spurte jm om dette og hun sa det var vanlig å få samme symptomer på slutten av sv.sk. sp, i begynnelsen... altså, det er vanlig å bli litt kvalm og slikt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå