InLove♥ Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 er så utrolig sliten for tiden og det er vel normalt. Kvalmen er her hele tiden, jeg er trøtt, og går på do som en jojo hele dagen. Tingen er den at i det siste har jeg hatt "vondt" / ubehag i ryggen. Ca i korsryggen. Er dette normalt eller tegn på noe? Skal til legen så må vel ta det opp der. men blir liksom så urolig av det.. er 10 + 5 idag. håper på svar. sliten 21 åring.
VinterSol+2 Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 kan det være isjassmerter? hormonene kan gjøre så mangt med kroppen. det inkluderer ofte litt uforklarlige smerter av ymse slag.. sover du/hviler du mye liggende på rygg? Slutt med det, og se om det hjelper litt. (om du ligger på rygg kan isjasnerven komme litt i klem, og den kan være ekstra følsom nå som du er gravid) Prøv å sove på siden eller magen i stedet, selvom du er kvalm, prøv å bevege deg litt, men ikke løft for mye. Det er ganske vanlig med vondt både her og der, og i 90%av tilfellene er det ikke noe farlig, bare vondt. god bedring!
Lykkelig-nr1 Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Hei du! Det er helt normalt å ha ondt i korsryggen, jeg fikk det rundt uke 9. Jeg er nå 12+1 og for en uke siden ble det virkelig ille, og dette mente legen at man burde unngå. De fleste får ondt i korsryggen fordi man løfter for mye og løfter feil. Dette har jeg sluttet med nå og ryggen begynner å bli bedre:) Har du løftet mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå