Guri Malla har to små Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Har vært borte en uke, nesten skråsikker på at det ikke er borte, men ligger og lurer et sted... Noen gode forslag? Jeg har nemlig gitt opp! Skal lete alle steder dere nevner! På forhånd takk
Guri Malla har to små Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. juli 2008 Sist jeg brukte det var visst på Kiwi sier kontoutskriften!
Piri Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Ååååååååå!!!!!!! Er dette en sånn "lek" jeg gjorde her inne da jeg lette etter markise-delen??? Det vil jeg være med på! Tipper den ligger under den brune kommoden.
Guri Malla har to små Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2008 Var det deg?? Jeg gjetta, men tok feil Skal sjekke under den brune kommoden, for det har vi faktisk i gangen... ...nope, ikke der, hadde vel vært for lett
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Den ligger i posen fra kiwi! Eller i buksa/skjørtet du brukte den dagen! ??
3 nydelige jenter <3 Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Her en dag når jeg var på Ikea betalte jeg med bankkortet mitt og brukte chipen. Etter en stund i kø for å hente jenta mi i lekelandet kom en mann bort til meg og sa jeg hadde glemt igjen kortet mitt i kortleseren. Jeg sjekket i lommeboken og han hadde så rett så rett!!! Så om du betalte med chip kan det være lurt å sjekke opp!! Ellers er jeg fæl til å ta ut kortet av lommeboka før jeg går inn i butikken og jeg legger ofte kortet i posen sammen med varene.. Har holdt på å bruke posen til søppelpose flere ganger, men lærer aldri! Så støtter hun over om å sjekke i kiwiposen...
Guri Malla har to små Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. juli 2008 Fant det!!!!! Sjekket KIWI- posene, alle i hop, ikke noe kort der. Det lå i skjørtet jeg brukte for første gang i år, som jeg så pent hadde lagt sammen inn i skapet igjen Takk takk alle spådamer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå