babygullz <3 vilde Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Har slengt ut 2 nye magebilder, fra idag, 28+0... Flere i uke 29 her, eller rundtom? Jeg venter forresten jente..skal på ny ultralyd i morgen pga ny celleprøve og da får vi en ul i samme sleng som "plaster på såret". så da sier vi ikke nei takk... Bllir spennendes å se hvem hu ligner på av oss..om d går an å se d=)
nr2-imagen:) Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Så fin mage du har!! Jeg har også slendt ut noen nye bilder. Er i uke 30 nå.. Hvorfor skal dere ta celleprøve?
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 hei! så fin mage! nesten helt lik min:D bare at jeg har litt mer "fett på sidene" når har du termin? jeg har ingen mage bilder på nett enda. en de kommer.
1liten og en på vei Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Så fin mage du hadde:) Min er en del større. men var gaaaanske stor m første mann også. hehe er i uke 29 nå Heldi du er som skal på ultralyd. er like spennende hver gang det:)
babygullz <3 vilde Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2008 Tusen takk:) jeg har termin 9 oktober.. Mange sier; WOW, du er svær! mens noen sier ; ååå for en søt mage. Jeg synes den er stor jeg da, og jeg synes d er stas=)=) d som ikke er fullt så stas, er hvor diger rompen har blitt...men man ligger vel ikke så godt an om man er radmager å skal føde, så jeg ser på d som en bonus med rompe nå, håper bare den forsvinner etterpå da trenger jeg dn ikke mer nemlig:p ang celleprøven så har jeg hatt forandring i celleutviklingen et par år på rad nå..skjønner ikke helt hva som foregår men d gir seg visst ikke helt.. Men jeg tror d går bra da.. Gyn sa d så greit ut sist vi var der men at vi burde ta en til litt uti sv.skapet.. jeg synes egentlig det er ganske ekkelt.. men må man så må man... bedre å være føre var..men jeg syns d er vondt da! sjikkelig ekkelt og ubehagelig med den harde børsten! men d er vel fort gjort denne gang også... får vi håpe=)
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 jeg selit med selleforandringer i 3-4 år. men så var jeg hos gyno og tok min faste 6 månders prøve og da var det plutselig borte! og månden etter var jeg gravid!! jeg veit at det kan være større skjanse for abort i første trimester med celle deling, mer har eg ikke satt meg inn i det.
LinnisR83 Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 WOW...Det må jeg si. Ikke nok med at du har en kjempe fin mage, men du tar deg drit bra ut som gravid! Her dasser jeg rundt i joggebuksene mine og en sliten singlet eller t-skjorte, og alle finklærna mine er lagt laaaaangt bak i skapet. Du ser drit bra ut!
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 på profilen min ligger det bilde fra da jeg var 29+4
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 16. juli 2008 #9 Skrevet 16. juli 2008 Legger også ut noen bilder av magen nå=) Er i uke 28+3. Termin 7.oktober. Og venter en liten jentebaby!=D
babygullz <3 vilde Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. juli 2008 tusen takk Linn:) Fare for abort i 1 tri? hm... d har jeg ikke hørt om, og gyn. sa heller ikke noe da jeg var der. Eneste som kunne skje var at jeg kunne komme til å føde litt før tiden, men d var ikke noe å bekymre seg over. Er nå jallefall trygt inne på 3 trim nå da:) og celleforandringen sist gang så bedre ut enn den forrige der gang igjen, så kanskje den har forsvunnet nå? ikke vet jeg, eneste er at jeg HATER den forbanna børsten...den er vond!
babygullz <3 vilde Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. juli 2008 Dere andre har jo også kjempefine mager=) LinnR83, tusen takk for komplimanget.. d gjorde virkelig godt:) føler meg som et dass og vandrenes bacon til tider liksom:) D går nok mest i joggebukser her også om dagen, men har kjøpt sånne "fine" vanlige sorte joggebukser på H&M, så bruker jeg lange singletter fra vero moda over, de går jo langt ned nesten over rompa, så er man chill uten å se slask ut=) har noen mamma jeans men strikken der har blitt så lav nå...tidligere gikk den opp t midjen på meg, men nå stopper den halveis på magen, så d blir litt korny å gå med:P ubehagleig ... Jeg er kjempeflink t å pynte meg når d er fint vær da...da er d kjoooole som er tingen. ingenting som er mer behagelig enn d:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå