Gå til innhold

Vil ikke ta flasken lengre!! 4 mnd...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegull har nå bestemt seg for at det bare er puppen som gjelder, han har tatt flaske helt fra starten av og det har vært så greit å kunne ha litt fri av og til slik at pappan kunne mate litt. Nå kan jeg kke en gang dra til byen noen timer uten at det blir baluba...

Han tar verken mme eller mm på flaske, virker som om han rett og slett ikke vil ha gummien, men sutten tar han... Han vil bare ha mat fra puppen!!!

jeg skal i bryllup i sept, og hadde håpet at jeg fikk være med på festen han er jo da blitt halvåret!!! Noen som har fått gullene til å ta flaske igjen, eller som har noen gode råd til meg?

Jeg kan jo ikke dra noen plasser, han må jo få mat!.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere prøvd å sett om han tar den når han blir skikkelig sulten? Kanskje en fordel om du ikke er der da...

Du kan jo begynne så smått med grøt nå og banan. Da blir han jo vant til det innen september og bryllupet. Og da er han jo 6 mnd og kanskje kan bruke kopp.....

Skrevet

Klart du kan dra plasser -du må jo bare ha med lillemann ;)

Skjønner du syns bryllupet hadde vært kjekt å være med i, det kan du jo også forsåvidt, hvertfall en stund.

Men det betyr da vel mer å vite at lillegullet ditt er mett og fornøyd sammen med deg enn å ta en fest? :)

 

Jeg brukte litt flaske helt i starten når jenta var nyfødt fordi jeg hadde så store, blødende sår på brystvortene og de måtte ha litt ro iblant for å komme seg, men etter en stund var ikke flasken interessant lengre og ble det heller aldri igjen.

Så jeg har dessverre ikke noen gode råd, annet enn å slappe helt av, gi lille'n mat og ta han med deg. Du har jo med maten og slipper koke flasker i eninga da hvertfall :)

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

VET AKKURAT HVORDAN DU HAR DET!!!!!

 

Snuppa her tar heller ikke flaske..Men smokk. Å når hun legger seg for kvelden så vokner hun etter en time å skal ha mat igjen.. Kommer meg ingen vei.

hun er snart 7mnd....

 

-Har prøvd forskjellige smokker på flaska

-varmet smokkene så de er varme som puppen

-"sultet" henne

-far gir

-tar ikke morsmelk eller mme

-prøvd me forskjellige drikker(4og6mnd drikker)

 

MEN NEI....

Skrevet

Ja, det er klart at jeg synes det er bra at gullet er god og mett i forhold til at jeg får feste, men å ta en fest en gang i halvåret er vel ikke for ille selv med små barn... Jeg synes at det er greit at barna ikke er for avhengig av mor hele tiden jeg da, tror det er sundt for oss begge at vi er litt vekk fra hverandre noen timer av og til. :)

 

trønder25århar1avhver06og08 jeg kjøpte en tutekopp i kveld type avent for 6mnd+ og tok ut den "ikke søl" plasten under tuten og det funket faktisk litt, han spiste faktisk og syntes det var morsomt med den koppen, ikke på langt nær et måltid men kanskje etterhvert klarer han å ta et helt måltid.

Det ble mye søl da med den tutekoppen i og med at jeg tok av den antisøle greien, men med den var det nesten bare luft som kom ut av tuten... Så heller søl enn baby med mye luft i magen... :) Kanskje det kan hjelpe på din jente? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...