Sessa ruger igjen... Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 det er i hvert fall et tegn på at han vet hvor han skal ut! Jippi!!
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Så bra! (min yngste festet seg nesten 6 uker før fødsel, men det vil du neppe høre ;-) Lykke til!
Sessa ruger igjen... Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 Er 3 dager over termin, så såååå lenge slipper jeg nok å gå uansett!
Piri Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Hehe! Tydeligvis lenge siden jeg fødte. Jeg trodde det var legen som hadde festa seg og funnet veien ut. Stussa ei stund på det der......hihhiiii
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Eldste festet seg ikke, fødte to uker over. Yngste festet seg tre uker før termin. Gikk tre uker over. Hehe:P Ikke lenge igjen for deg uansett, innen august er hvertfall babyen ute! =)
Sessa ruger igjen... Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2008 Frøkna festet seg ikke og da gikk jeg 12 dager over og hadde rier i 35 timer før hun ploppa ut. Trodde ærlig talt ikke denne karen skulle feste seg heller, men nå har det visstnok skjedd og det er i hvert fall et skritt i riktig retning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå