LizzyG Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Kjøpte igår min aller første krølltang. Den er med en sånn klype på, slik at man kan holde håret fast mens man ruller tror jeg. Men når jeg tester tuppene med denne klypen så må jeg jo rulle resten av håret over denne klypen og derfor blir det jo umulig å få ut krølltanga på en lettvindt måte? I nedd some help!! Hehe...
LizzyG Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 Prøvde det, men da ble krøllen ikke så fin. Men det er eneste måten eller?
PopUp Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Ja, vil tro det... Jeg klarer ikke å få den ut på annen måte. Bare floker seg om jeg prøver å dra den ut!
LizzyG Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2008 Hehe... Får prøve litt til da:) Skal i bryllup på lørdag, og skal ha fine krøller innen den tid:)
Elfi regndråpe Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Ikke rulle så stramt sånn at du får lukket opp klypa litt når du har håret rundt den og så får smyget den ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå