Gjest Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 ..Utrolig dårlig tilbud til kommende mødre i denne byen sier jeg bare! Polarn o Pyret har bittelitt utvalg, men fy søren å dyrt. Hvorfor skal det være så dyrt med mammatøy? H&M har også litt, men føler de blir fort utsolgt om det er noen fine plagg der.. Gikk inn på Malins Kidswear i Markensgt og fant noen helt utrolig fine mammabukser! Kostet 200 kr (Mamalicious) så jeg måtte bare kjøpe to av dem, jeg regner jo med å vokse litt etterhvert, hehe;) De var kjempefine! De hadde faktisk litt annet fint tøy der og, men igjen, ganske lite utvalg. 50% på det meste der inne i disse dager, så jeg anbefaler dere fra kr.sand å ta turen innom egentlig:) Utenom det ene stativet på Barneland, og disse butikkene jeg alt har nevnt, er det noen som har peiling på om det faktisk finnes flere mammatøybutikker her i byen? Blir bare så oppgitt jeg....
linda1983 Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Jeg er helt enig. utrolig dårlig utvalg av mammatøy i kr.sand. Jeg tror du har fått med deg de plassene som har mammatøy. Jeg har ihvertfall ikke funnet noen andre jeg heller. Men heldigvis så kan man bruke topper fra vanlige butikker pga moten som er nå. Jeg kjøpte forresten en dongribukse på kappahl som var mammabukse. Sprte om de kom til å få inn noe mer mammatøy... det gjorde de ikke... kun de buksene..
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Stemmer det med topper:) HELDIGVIS sier jeg bare, hehe;) Er bukser som har vært et problem for meg. Har lagt på meg litt, før jeg ble gravid også, og nå som jeg er gravid, er magen min ganske så oppblåst og stor, så jeg bare MÅ bruke mammabukser. Åsså SÅ gode de jeg kjøpte på Malins Kidswear var.. Deilige og myke og med strikk i livet (ellersånn) som kan tres laaaaaangt oppover magen, hehe;) gleder meg til å bruke dem imorgen:)
trillemamma Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Jeg lurer på om det er sånn overalt i dette landet. Jeg bor i Bergen og her har vi to butikker med mammaklær. Utover det har vi H&M og Lindex som absolutt ikke har fine klær. Nå ser jeg at vi har Polarn o Pyret her i byen også. Må ta meg en tur innom å se om de har noe fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå