Gjest Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Er nå i min 34 uke, og føler meg i skikkelig elendig form. Har fått mye vann i kroppen den siste uken, hovne føtter og hender, og også ansiktet....føler jeg nesten ikke klarer å bøye fingrene og at øyelokka er fulle av vann også. Har gått opp 3 kg på bare en uke også. Har mye nedpress og kynnere, og blir sliten av ingeting. Ganske så tungpusten og endel hodepine også. Men har hatt helt fint blodtrykk hele svangerskapet, målte det sist for ca 1 uke siden. Har heller ikke hatt noe spor av protein i urin heller....sist tatt for 1 uke siden. Er det vanlig å ha det sånn i siste trimester? Eller bør jeg dra til legen? Hva syns dere??
Meg, J & L Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Desverre er det vanlig, i hvertfall under mine svangerskap... Bare vent, om ikke lenge tar 90åringene innersvingen på deg på dei til butikken!
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 He-he...de har allerede tatt innersvingen på meg gitt Er bare det at i forrige svangerskap var jeg ikke sånn her i det hele tatt....så bare litt uvant å bli så sinnsykt sliten tror jeg. Men men...ikke så inmari lenge igjen nå da...får håpe tiden går fort
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 jeg har fallt så veldig for akupunktur jeg..jeg begynnte å få så mye vann i kroppen,å hadde mye allergi for en mnd siden ,men så satte fysioen min nåler på meg,jeg trodde d bare var for bekkenet mitt..at d skulle holde seg i sjakk,men i dag når jeg var der spurte hu hvordan d gikk med vann i kroppen å allegien..jeg sa at siden sist hadde jeg nesten ikke hatt tegn til noen av delene ,å da sa hu at:ja da funka de nålene på deg da..jeg ble så overassket og glad:)..er 33+5 i dag.. så jeg ville anbefalt akuounktur jeg:)med nåler kan du få mye av enegrien din igjen..å vannet i kroppen blir balansert..å responderer du på nålene så kommer du til å merke forskjell d var dagens tips fra meg:) d skal og sies at jeg adde veldig god effekt av akupunktur under fødsel..å jeg skal og ha modningsakupunktur å se om d har noen effekt..pluss at hu skal sette nåler etter fødslen så kan hjelpe meg med å gå lettere ned i vekt:)blir spennende å se
Meg, J & L Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 hehehe.... Sikker på at hvis noen hadde satt en nål i meg, hadde spruten stått i taket!!
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Tusen takk for tipset Har allerede bestilt time til akupunktur for å ta sånn modningsakupunktur, men fikk ikke time før 5 august pga ferie. Men da kan jeg jo snakke med henne om det da, så kanskje hun kan fikse litt på det også
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 ja d ville jeg gjordt:) men som hu og sa ..at hu kunne ikke sette nåler for alt på en gang..for kroppen kunne ikke fikse alle problemene på en gang..men hu satte jo nåler for 3 ting på meg så krysser fingrene for at hu kan sette litt extra på deg og:) jeg tror hu skulle gjøre d på meg neste gang hihi:) gleder meg:)
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 Hørtes ut som du beskriver meg her, Lindus.. Godt å høre at jeg ikke er unormal =)
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #9 Skrevet 15. juli 2008 He-he....ja, det er godt det er flere av oss....eser jeg mer ut nå så får jeg ikke på meg verken klær eller sko....så da får jeg tasse rundt uten ...hihi....ser jo ut som Buddha uten klær da....men på en måte er det jo godt det er mest vann da, for det forsvinner jo fort etter fødselen. Når har du termin??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå