Gjest Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Får besøk i helgen og vil ta dem med på resturant...utenlandske, så norsk eller fisk hadde vært kjekt. Uten hensyn til pris, hvor har de best mat? Setra, noen som har vært der?
3 blå Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Den greske, Akropolis tror jeg den heter, der har de god mat
EierIkkeFantasi Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 er fra stav ja, men pleier ikke gå ut så mye på norske resturanger..det er jo nilsen og vold og gaten bak hansenhjørnet har jo litt resturanger..huff kunne ikke hjelpe så mye her desverre..søk opp på nett.
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 tenkt liksom mer noe eksklusivt... men jeg elsker akropolis namnam
EierIkkeFantasi Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 http://www.norway.com/directories/d_company.asp?lang=47&id=313 eller vertshuset på linken
A4 Husmor.... Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Hva med Timbuktu? Det er en veldig god resturant med fisk som spesialitet. De har meny hvor man kan velge 3 eller 7 retters hvis jeg ikke husker feil.
dritgrei hei hei! Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 Jeg syns de har fantastisk mat på "resept", også er det god mat nede på den thailandske restauranten rett nedenfor østervåg... "sting" har også god matog er dessuten byens koseligste sted å spise... det var tre forslag fra meg. :-)
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #9 Skrevet 15. juli 2008 liker alle disse stedene, men det er lunsj plasser jeg går på mange gr i mnd. Har lyst å gå en fiiiin plass! åå, skulle ønske jeg bodde i oslo nå, med alle de flotte resturantene de har der....
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 15. juli 2008 #11 Skrevet 15. juli 2008 da anbefaler jeg hvertfall at dere reserverer bord!!!! Vi skulle ut for å spise lørdag som var og det var umulig å få plass.De stedene som er å anbefale er "hall toll" som er den gammle tollboden og NBSørensen:)
Det lille klubbhuset på Haugen Skrevet 15. juli 2008 #12 Skrevet 15. juli 2008 Ka med Straen Fiskerestaurant? (Tror den heter det) Den skal være veldig god, sies det... Flotte retter og priser!
A4 Husmor.... Skrevet 15. juli 2008 #13 Skrevet 15. juli 2008 http://www.herlige-restauranter.no/timbuktu/
Nosa Skrevet 15. juli 2008 #14 Skrevet 15. juli 2008 Var på en restaurant en gang som het Allegro, fantastisk stemning, mat og vin!
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 15. juli 2008 #15 Skrevet 15. juli 2008 ååååå.........ta toget til Sandnes vel....12 min så er du fremme på den beste restauranten ever!!! Nemlig Charles & De..... Der f
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 15. juli 2008 #16 Skrevet 15. juli 2008 trykka litt kjapt der....men skulle stå til slutt at der får du fiiiiiin og lekker god mat:)
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #17 Skrevet 15. juli 2008 Ja, der vil jeg gå! Hva må du regne per pers der? 1000 lappen? takk for tipset råååsa-på-tjukka
Januarnurk-2010 Skrevet 15. juli 2008 #18 Skrevet 15. juli 2008 Stavangers nykommer heter Nero og har for flere jeg kjenner vært en strålende opplevelse. Den er i gourmet sjangeren, men baserer seg på lokale råvarer innen fisk og kjøtt. Gode viner, og annerledes interiør. Har vært der selv to ganger;-)
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #19 Skrevet 15. juli 2008 Hva med den på Madlaveien, City Bistro? http://www.bistrohuset.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå