Gå til innhold

Beste resturant i stavanger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får besøk i helgen og vil ta dem med på resturant...utenlandske, så norsk eller fisk hadde vært kjekt.

 

Uten hensyn til pris, hvor har de best mat?

 

Setra, noen som har vært der?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den greske, Akropolis tror jeg den heter, der har de god mat :)

 

Skrevet

er fra stav ja, men pleier ikke gå ut så mye på norske resturanger..det er jo nilsen og vold og gaten bak hansenhjørnet har jo litt resturanger..huff kunne ikke hjelpe så mye her desverre..søk opp på nett.

Skrevet

tenkt liksom mer noe eksklusivt...

 

men jeg elsker akropolis :) namnam

Skrevet

Hva med Timbuktu? Det er en veldig god resturant med fisk som spesialitet. De har meny hvor man kan velge 3 eller 7 retters hvis jeg ikke husker feil.

Skrevet

Jeg syns de har fantastisk mat på "resept", også er det god mat nede på den thailandske restauranten rett nedenfor østervåg... "sting" har også god matog er dessuten byens koseligste sted å spise... det var tre forslag fra meg. :-)

Skrevet

liker alle disse stedene, men det er lunsj plasser jeg går på mange gr i mnd. Har lyst å gå en fiiiin plass!

 

åå, skulle ønske jeg bodde i oslo nå, med alle de flotte resturantene de har der.... :(

Skrevet

da anbefaler jeg hvertfall at dere reserverer bord!!!! Vi skulle ut for å spise lørdag som var og det var umulig å få plass.De stedene som er å anbefale er "hall toll" som er den gammle tollboden og NBSørensen:)

Skrevet

Ka med Straen Fiskerestaurant? (Tror den heter det) Den skal være veldig god, sies det... Flotte retter og priser! :)

 

Skrevet

Var på en restaurant en gang som het Allegro, fantastisk stemning, mat og vin!

Skrevet

ååååå.........ta toget til Sandnes vel....12 min så er du fremme på den beste restauranten ever!!! Nemlig Charles & De.....

Der f

Skrevet

trykka litt kjapt der....men skulle stå til slutt at der får du fiiiiiin og lekker god mat:)

Skrevet

Ja, der vil jeg gå! Hva må du regne per pers der? 1000 lappen?

 

takk for tipset råååsa-på-tjukka :)

Skrevet

Stavangers nykommer heter Nero og har for flere jeg kjenner vært en strålende opplevelse. Den er i gourmet sjangeren, men baserer seg på lokale råvarer innen fisk og kjøtt. Gode viner, og annerledes interiør.

 

Har vært der selv to ganger;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...