Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Noen her som går fast til jordmor på mamastork? jeg har bestilt time, men har begynt å angret litt nå tror jeg. er det verdt å betale 300kr for hver gang? hvordan er det når man ska på ordinær UL, må vi fikse dette selv eller gjør di det? vi må vel også betale UL selv også? er di opphengt etter vekten eller for vi velge det selv om vi vil veie oss?
siddismamma Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har ikke gått til jordmor der, men var der på UL. Ville ha alle norske papirer i orden, sånn i tilfelle jeg skulle trenge behandling en gang når jeg er hjemme. Siden jeg bor i London var det enklere å bestille privat enn via fastlegen.Synes det er veldig positivt at de tilbyr timer på kveldstid, så slipper man å ta fri fra jobben. Hvertfall for meg som bare jobber i Stavanger en sjelden gang. UL kostet bare 500 kr og jeg fikk både vanlige bilder og 3D bilder på CD med meg hjem. Servicen var veldig god, så dersom jeg skal ha nestemann i Stavanger blir det nok Mamastork på meg. 300 kr per gang er jo nesten ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå