Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Etter å ha lest en del om bringebærblad-te her på bim, så tok jeg turen til helsekost for å kjøøpe dette. Men de hadde bare bringebær-te. Kan det være like bra?? eller??
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 det er nok bringebær-bladene som har fått æren ja men du kan jo kjøpe kapsler? det har de hvertfall på helsekost. jeg var innom mange for å spørre om te'en jeg også, men ingen som hadde. Men kjøpte meg bringebærte i tilegg fordet, det er jo så godt
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Ville satset på kapslene, for bringebærbladteen har en tendens til å gjøre fødslene ganske heftige..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå