Gå til innhold

Dette med bringebærblad-te??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest en del om bringebærblad-te her på bim, så tok jeg turen til helsekost for å kjøøpe dette. Men de hadde bare bringebær-te. Kan det være like bra?? eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er nok bringebær-bladene som har fått æren ja :) men du kan jo kjøpe kapsler? det har de hvertfall på helsekost. jeg var innom mange for å spørre om te'en jeg også, men ingen som hadde.

 

Men kjøpte meg bringebærte i tilegg fordet, det er jo så godt ;)

Skrevet

Ville satset på kapslene, for bringebærbladteen har en tendens til å gjøre fødslene ganske heftige..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...