Gå til innhold

IIHAAAAAAAA!!! KAN DET VÆRE MIN TUR???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt 2 tester en i går og en i dag, begge lyste like klart imot meg, POSITIV!! :o))))))))))))))))))))))

Har hatt di rare syklusene, så da puppene mine beg å bli veldig ømme , trodde jeg bare det var den vante tanta som var på vei atter en gang...

Men puppene ble bare mere øm, å liksom sånn anerledes øm enn når tanta er på tur ;o)

Åsså renner jeg på do å tisser i ett sett!!

Har prøvd siden slutten av mai 2007, så endelig ser det ut for at det går vår vei. MEN skal ta en 3 å siste test på torsdag, bare for å være på den sikre siden hi hi :o)

Ønsker alle prøvere videre lykke til, å ikke gi opp, plutselig sitter trollet ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så fint for deg . Selv sliter jeg litt og kan ikke slappe av pga all ventingen på mens. Har hatt ømme bryster i 2 uker og testet negativ 2 ganger .Skal ha mens neste uke så jeg krysser fingrene. Lykke til med deg o grattis

Skrevet

Å, så kjekt å høre! :-) Du var vel akkurat på tanken å begynne med utredning, kan jeg tro. Så bra du slipper det maset! Lykke til videre! :-)

Skrevet

Tusen tusen takk! :o)

Vi var faktisk begynt, jeg hadde vert hos gyn + tatt en haug med blodprøver på sykehuset å sambo hadde avlagt svømmerprøve, gikk sånn passelig engstelig å venta på resultatene nå i disse dager, men så hadde det jammen meg "ordna" seg selv :o)

Har fått time 1 august til første kontroll, blir spennende, men tror ikke jeg kommer til å tro det helt før jeg får bekrefta fra legen at det er en liten en som er flytta inn :o) Satt faktisk å vurderte om jeg skulle ta en 3! test i morgen, huff er det bare jeg som er helt paranoid her eller hehe??

Har dere prøvd lenge? Barn fra før?

Skrevet

Tror ikke du trenger ta en ny test. Du er nok gravid:-) Gratulerer så masse. Må være en deilig følelse etter å ha strevd så lenge. Jeg har 1 barn fra før. Gleder meg masse til å bli gravid igjen. Synes det å være gravid var helt fantastisk. Klar til å føde og. Sikker litt unormal jeg.

Skrevet

hei igjen ,jeg hadde en SA ,men forsøker igjen . Håper det går bra med spiren din.

Skrevet

Gratulerer:0) Lykke til med lille spiren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...