Gjest Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Har tatt 2 tester en i går og en i dag, begge lyste like klart imot meg, POSITIV!! )))))))))))))))))))))) Har hatt di rare syklusene, så da puppene mine beg å bli veldig ømme , trodde jeg bare det var den vante tanta som var på vei atter en gang... Men puppene ble bare mere øm, å liksom sånn anerledes øm enn når tanta er på tur ;o) Åsså renner jeg på do å tisser i ett sett!! Har prøvd siden slutten av mai 2007, så endelig ser det ut for at det går vår vei. MEN skal ta en 3 å siste test på torsdag, bare for å være på den sikre siden hi hi ) Ønsker alle prøvere videre lykke til, å ikke gi opp, plutselig sitter trollet ;o)
fatouanette Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Å så fint for deg . Selv sliter jeg litt og kan ikke slappe av pga all ventingen på mens. Har hatt ømme bryster i 2 uker og testet negativ 2 ganger .Skal ha mens neste uke så jeg krysser fingrene. Lykke til med deg o grattis
annie74 Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Å, så kjekt å høre! :-) Du var vel akkurat på tanken å begynne med utredning, kan jeg tro. Så bra du slipper det maset! Lykke til videre! :-)
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Tusen tusen takk! ) Vi var faktisk begynt, jeg hadde vert hos gyn + tatt en haug med blodprøver på sykehuset å sambo hadde avlagt svømmerprøve, gikk sånn passelig engstelig å venta på resultatene nå i disse dager, men så hadde det jammen meg "ordna" seg selv ) Har fått time 1 august til første kontroll, blir spennende, men tror ikke jeg kommer til å tro det helt før jeg får bekrefta fra legen at det er en liten en som er flytta inn ) Satt faktisk å vurderte om jeg skulle ta en 3! test i morgen, huff er det bare jeg som er helt paranoid her eller hehe?? Har dere prøvd lenge? Barn fra før?
mumitrollet Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Tror ikke du trenger ta en ny test. Du er nok gravid:-) Gratulerer så masse. Må være en deilig følelse etter å ha strevd så lenge. Jeg har 1 barn fra før. Gleder meg masse til å bli gravid igjen. Synes det å være gravid var helt fantastisk. Klar til å føde og. Sikker litt unormal jeg.
fatouanette Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 hei igjen ,jeg hadde en SA ,men forsøker igjen . Håper det går bra med spiren din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå