Pappas fultreffer :) Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Jeg hadde en spontnabort den juni, sluttet å blø den 15 juni. Det blir vel nå nesten 5 uker siden jeg sluttet å blø. Jeg har forsatt ikke fått mensen. Noen som vet hvor lang tid det kan ta, noen erfaringer? Jeg vet det kan variere veldig, men vi har ikke brukt prevensjon på de 5 ukene, så jeg lurer på om jeg kan kan ha blitt gravid nå? Hvor tidlig kan man teste det egentlig når jeg nå ikke har noe peiling på syklusen min?
Pappas fultreffer :) Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. juli 2008 Er det ingen som har noen erfaringer? Eller noen synspunkter?
love ya kidd...=) Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 hei.. jeg har ingen erfaring på dette.. men jeg tror jeg hadde tatt en test, og hvis den var negativ så ville jeg ha ventet en ukes tid og sett om tr kom, hvis ikke tatt en ny test.... er jo veldig vanskelig og vite... du får ha lykke til, og håper at spiren sitter sjå deg igjen.. og holder seg fast...=)
Pappas fultreffer :) Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2008 Off ja håper den sitter snart igjen, jeg er så klr vet du Helt sprø jeg, vet det Jeg bestillte noen tester fra BabyorNot igår, så jeg får vente på de også ta en test Gleder meg som en unge gleder seg til julaften vet du Prøver å ikke stresse med det, men det er ikke så lett å ikke stresse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå