Stina.. Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Jeg ønsker meg noen nye venninner som også prøver å bli gravid, noen å dele gleder, sorger, følelser og tanker med.. Jeg er en ung dame på 32, med samboer og et barn.. Jeg jobber i apotek og er ellers en ganske aktiv dame.. Vi mistet i Mai og er nå i gang med prøving igjen, noe som jeg synes er en prøvelse på mange måter:o/ Er dere også på prøvestadiet så ta gjerne kontakt med meg..
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Kan vel kanskje kalle meg prøver siden vi har droppa prev og hopper i det :0) Selv like gammel som deg, men har 4 vi da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå