Gå til innhold

Noen flere som bare er i prøve perioden??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg noen nye venninner som også prøver å bli gravid, noen å dele gleder, sorger, følelser og tanker med.. Jeg er en ung dame på 32, med samboer og et barn.. Jeg jobber i apotek og er ellers en ganske aktiv dame..

Vi mistet i Mai og er nå i gang med prøving igjen, noe som jeg synes er en prøvelse på mange måter:o/

Er dere også på prøvestadiet så ta gjerne kontakt med meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vel kanskje kalle meg prøver siden vi har droppa prev og hopper i det :0)

 

Selv like gammel som deg, men har 4 vi da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...