Gå til innhold

Huff...utdrikkingslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal veg egentlig ikke sukke, men er forlover til ei venninne som gifter seg om en mnd. Og da må jeg selvfølgelig ordne med utdrikkingslag. Vet hun ikke vil drikke ut og drites ut, så det skal jeg respektere. Har fått en navneliste og tlf.nr av henne til søstrene og jenter som er invitert i bryllupet. Kjenner ingen av de, og ligger her med bekkenløsning. Så store sprell blir det ikke. Tok kontakt med søstra for å prøve å få litt hjelp der, men hun hadde visst for mye å gjøre på jobb.

Så da sitter jeg her da, og aner ikke hva vi skal gjøre. Bruden har lyst på litt hårhjelp da, det vet jeg. Hun skal ordne håret selv bryllupsdagen, og er enda litt usikker på hvordan hun vil ha det.Vi blir vel en 6-7 stk som samles.

Noen som kan hjelpe med noen gode ideer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siste utdriknings laget jeg var på var desidert det koseligste jeg noen gang har vært på.

Vi starta kl 13 da bada vi i massasje bad, så spiste vi pizza før vi bowla og enda dagen med å spise på en litt bedre resturant.

Bruda stor kosa seg, hadde ønska seg ett koselig og rolig utrdikkningslag , det fikk hun :0)

Skrevet

Jeg var gravid og kvalm og migrene konstant når jeg arrangerte utdrikningslag til min venninne.

Foreslår at du kontakter de du har fått på listen og inviterer hjem til deg på et treff, evt ute på kafe. På denne måten kan dere sammen komme med ideer til å lage et supert utdrikningslag for venninnen din!

Du er nødt til å delegere oppgaver, du kan ikke gjøre alt selv!

Lykke til!

Skrevet

Gjør som hun over her skrev ja. Samle alle sammen hjemme hos deg og finn på ting sammen. Og gjør som reklamen for rema 1000 eller hvem det nå er, det enkleste er ofte det beste. Ikke gjør for masse stress ut av det. Jeg føler det blir helt feil når en skal gi 1000kr hver for ett utdr.lag.. Men jeg er kanskje litt sær på slike ting.. Hvis du har huset ditt eller noen andre sitt til disposisjon foreslår jeg at dere legger opp til at kvelden foregår der. Så trenger dere jo heller ikke møtes kl syv om morgenen. Men møtes til en hyggelig lunch på en restaurant eller noe, så får dere liksom kommet igang. Så kan du jo bestille hår time til henne, at hun gjør det før hun kommer eller etter dere har spist. Hvis hun gjør det etter at dere har spist, så kan jo to følge henne der og resten gå hjem til deg og gjøre alt klart. Så kan dere ha god middag, (god men enkel) om sen ettermiddag, og bare kose dere med knask og minner og slikt hele kvelden. Mange gøye leker å finne på.. Og masse ekstra for bruden:) Lykke til:)

Skrevet

Skulle gjerne gjort det, men er så sent ute at å finne en dato som passer alle er vanskeig nok. I tillegg er folk på ferie og jobber og plassert fra Alta og ned til Oslo....må vel bare brette opp armene å få til noe. Om jeg hadde vært lovet fint vær skulle jeg invitere alle hjem til meg i hagen på reker og hvitvin (brus til 4 av oss som er gravide;)), men det kan jo la seg gjøre innendørs og. Føler bare man må gjøre noe mer enn å spise et måltid sammen. Skulle hatt noe mer planlagt. Reker og brettspill;)

Skrevet

Hei temine.

Det med hagen høres veldig hyggelig ut, men været kan du ikke styre.

Men det å invitere alle hjem, er jo en fin ide. Synes du skal holde deg til den, hvis du har plass.

Så kan du kontakte alle som skal være med, og si at de må ha med en gave som sier noe om hvordan de feks ble kjent med hun som skal drikkes ut. Eller fra en spesiell opplevelse de to hadde sammen.

Alle kan lage et par spørsmål om seg selv og bruden, og skal hun få pakken..må hun klare å svare riktig. Kan jo putte inn andre spørsmål også da. Feks et personlig og et om kunnskap.

Og du kan også be noen ta med gamle bilder, så kan dere fortelle historier om bruden til hverandre. Eller du kan finne frem gamle bilder, hvis du har det.

Du kan spørre de som skal være med, om de kan noe som bruden synes er gøy å lære. Alt fra å strikke til en slags dans.

For jeg tror det er lurt som noen andre sier, at du fordeler ansvar. Og det kan du gjøre med å gi de oppgaver. Både på ferie og i en lunsjpause på jobben får de fleste til å finne en gave. Og lage et par spørsmål tar jo ikke lang tid.

Kan dere lage noe mat sammen, er det noe bruden har lyst til å prøve av mat som dere kan lage.

Er i grunnen masse en kan finne på hjemme, når en får noen ideer.

Lykke til.

Skrevet

En kjekk lek, som alle får glede av er hvis du spør brudgommen om en del spørsmål før denne dagen. Så under utdrikningslaget får bruden de samme spørsmål så kan vi se om de kjenner hverandre så godt som de tror.. Kan bli veldig morsomt:)

Skrevet

Har vært på 2 utdrikkningslag hittil i sommer.

Det koseligste bestod av at bruden ble hentet av søsteren sin på morgenen og kjørt til masasje og kroppsbehandling.

etter det var det et lite rebusløp i byen (bare spør hvis du lurer på hva det gikk ut på, var ikke voldsomme greiene) Så fikk vi bestille oss mat for inntil 150 kr hver på et spisested i byen, før vi dro hjem til en vennine hvor leiligheten var ferdigpyntet.

Der hadde vi 80 talls party og spiste reker mef tilbehør.

Alle hadde fått beskjed om å lage en scrapbook-side (aner ikke hvordan det skrives) om minner av bruden og å ta med seg en liten gave. Senere fikk alle utdelt en balong hvor vi skulle skrive et stikkord, så var det opp til bruden å finne ut hva stikkordet gjaldt og hvem som hadde skrevet det, når hun klarte oppgaven fikk hun sprekke ballongen og åpne gaven fra personen. Etter det fortalte alle litt fra albumsidene sine og bruden fikk se dem. Forloveden tok dem med hjem for å putte i album og overrekke på bryllupsdagen.

Vi ble også delt inn i 2 lag og forloveden stillte spørsmål fra forskjellige epoker fra brudens liv, svarte vi rett mått bruden drikke, svarte vi feil måtte vi drikke. Etter det sang vi singstar, en perfekt kveld.

Skrevet

Vi betalte ikke mer enn 450 kr hver.

Skrevet

Tusen takk for god hjelp:) Nå skal jeg sende en melding til alle som skal inviteres og spørre når de har mulighet og be om tips til ting vi kan gjøre. Så får jeg bare fordele litt etter det:)

Skrevet

Hei - jeg ble "drukket" ut i januar - og hadde et kjempe flott utdrikningslag. Ønsket meg et "hyggelig" lag.

Dagen startet med at jeg ble hentet ca 11 - og da vi kom til byen lærte i magedans. Alle (5) fikk på seg "skranglebelter"; og vi lærte en dans og hadde det kjempe gøy.

Deretter var det lunsj med vin til (det var før jeg ble gravid). Etter lunsj var vi på romerbad; satt i badstu, badet i kaldt vann, noen var i svømmebassenget. Jeg fikk sjokolademassasje - det var kjempe deilig. Vi avsluttet med middag hos min forlover (6 stk). Hun hadde fått en nabo til å sette på steken, slik at vi slapp å vente så lenge på middagen. Vi koste oss med god mat og drikke - og satt og pratet og mimret mv. Det var veldig koselig selv om ikke alle hadde truffet hverandre tidligere.

Det var også en sånn lek, alle hadde kjøpt en liten ting/leke, og jeg skulle gjette hvem den var fra - og hva sammenhengen var. F.eks fikk jeg en lekebil fra min forlover; som var fra den gangen vi satt på med noen fremmede i Italia.

Utpå kvelden fikk jeg velge om vi skulle ta en tur ut på by'n eller fortsette hjemme hos min forlover - og vi ble værende der.

Det kosligste og beste utdrikningslaget jeg har vært på:)

Skrevet

da jeg var på utdrikningslag i fjor sommer, startet dagen med at bruden ble hentet av forlover, og vi andre møtte dem utenfor en fotograf, Der tok vi masse bilder av oss sammen, og til slutt noen av bruden alene. Flere som ikke kjente hverandre, men dette var en fin måte å få igang latteren på:) Deretter dro vi på spa, der bruden fikk en behandling, mens vi andre koste oss i basseng, badstue og boblebad. Etterpå kjøpte vi oss lunsj/middag, før vi dro hjem til ei av jentene. Der hadde hver enkelt med drikke til seg selv, og så hadde vi spleisa på snacks og sånn. Kvelden gikk med til singstar og dildoparty, og en liten tur på byen til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...