tara_77 Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Er nå 19 uker pv.... hva er det som skjer når det enkelte ganger "høgger " stikker skikkelig hardt til nederst i magen a midt på.. litt vanskelig å definere om det stikker til i underlivet eller magen liksom. gjør sinnsykt vondt i 3 sekunder liksom...som å lande på et gjerde i spagat en hehe.off au... hva kalles dette... årsak?... takk for svar igjen:)
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Er helt sikkert bare livmoren som vokser og strekker seg, og det er helt normalt. Ihvertfall det jeg har fått beskjed om. Jeg hadde også slike stikkinger og har hatt det innimellom i hele sv.skapet hittil. Helt klart verst i starten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå