Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Må man til lege da? For å få medisiner, mener jeg... Eller skal man bare ta vanlige smertestillende og wait it out?
trillemamma Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har aldri gått til legen, men du finner jo mye info på nett. :-) http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321018
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Jeg skylle nesen med saltvann og nesehorn. Har aldri gått til legen for medisiner. Men hvis det er veldig standhaftig, så er det jo sikkert verdt et forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå