lengter daler ned i skjul... Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 tøffler eller sandaler til en 1 åring? finner ikke gummistøvler i hans størelse... finnes det? størelse 20. har hørt om gummisokker isteden, men det hadde de ikke hørt om på babyshop. Han går ikke enda.
Skravlefruen med huleboer Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 På reflex selger de sånne thermosko (akkurat som votter nesten..), de brukte jeg som "sko" til mini før han kunne gå ordentlig. Han kunne ikke krype, men akte seg på rumpen, så derfor ble det litt vanskelig for han dersom han skulle ha sko. Mini brukte sandaler i starten. Men jeg tror dette er ett fett nesten. Eneste tipset jeg kan gi deg i forhold til det er at du ser etter sandaler/tøfler med god støtte (viktig i startfasen på gåingen!) og at du ikke kjøper dem med glidelås på siden (det gnager på vristen når de sitter!)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 jeg syns slike skinntøfler er best jeg i starten.. da går de på sin egen fot liksom, blir mer naturlig. cubus har også hatt slike regntøy-sko..
OneOfTheBoys Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Cubus har regntøy-sko ja:) Ellers så har jeg sett støvler helt ned i str. 19. Jeg har kjøpt både slike myke sko, og støvler i en litt god størrelse. Min er 11 mnd når han begynner, og går heller ikke enda. Jeg har mokkasiner som han kan bruke inne, også har han sandaler hvis det blir nødvendig. Men tenker han bare kan gå med sklisokker/mokkasiner jeg:)
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 OBS har rosa og blå støvler helt ned i str 19 for 50kr i denne ukens tilbudsavis..... Har sett at Refleks har slike gummisko til å ha på beina. Men størrelsene var ganske små. Passet ikke til mi på 9mnd. (Eller skostr var riktig, men de var for trange over rista så vi fikk de ikke på) Hun på Refleks sa til meg at de har vært der lenge. Kanskje de tøfflene som er som sokker med "belegg" under er det beste før de går selv? Vet en bhg som var konsekvent på at barna skulle ha tøffler inne så de ikke ble skitne om de gjekk ut i garderoben. Men barn som ikke går blir jo ikke skitne under bena uansett. Det belegget under er god støtte nå som hun "lærer" seg å gå .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå