lillemirakel!! Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Har opplevd normal aktivitet i magen fra uke 18 ca, men nå i uke 23 er det plutselig stilnet gangske mye der inne....Vil ikke være hysterisk heller, kjenner et lite spark i ny og ne, men det er mye svakere og ikke så ofte som før!......er ikke det litt rart? VIlle dere gått til legen eller bør jeg bare slappe av...ER førstegangs og vet jo Ingenting om hva som er normalt....Jormor er på ferie og legen min har jeg aldri gått til. Skal til sjekk om 2 uker. Er skikkelig deppa over det...har begynnende bekkenplager også så jeg føelr meg så klagete ovenfor samboer stakkar! Blir kjempeglad for svar:-))
linny83 Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Heisann, er også førstegangsgravid og har vel egentlig opplevd det samme som deg, hadde masse aktivittet i magen i starten og plutselig stilnet det i uke 23-25 og tatt seg opp igjen nå i uke 26. Var ganske stresset da jeg ikke hadde noe referanse punkt og bekymret meg masse. Snakket med jordmor på telefon og hun sa det var normalt, det eneste du må vurdere er om dette plager deg i så stor grad at det er kansje best å bare få deg en skjekk, en vet jo aldri og ikke kjekt å gå rundt og bekymre deg heller så mye at det preger hverdagen. Men husk, babyen vokser og får mindre og mindre boltre plass. Har her en skivebukning i ryggen og hatt masse plager med isjias og lumbago før svnagerskapet, kan ikke akkurat si at det er blitt bedre Har til tider så store plager at jeg ikke klarer å løfte beina opp i seng eller sofa, klager MYE til samboer men han holder ut:) Det er vel derfor vi har de disse månedene spør du meg. Vi begge drar lasset på hver vår måte, jeg bærer baby og han bærer meg He, he, he. Men vurder selv om du skal få deg en sjekk. Lykket til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå