Makko med to små gutter Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Fra jeg stod opp i dag har formen vært mildt sagt elendig, kjennes ut som jeg har skikkelig influensa (slapp, trøtt, "omtåket"), men har hverken feber eller muskelsmerter, slik man gjerne har. -Har derimot kynnere, som vanlig (har vært mye plaget av dette i det siste). -Kan dette ha noe med svangerskapet å gjøre, eller er jeg rett og slett bare blitt sjuk?
anette&tutta mari :) Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 jeg hadde sånn forrige uke. lå rett ut på sofaen i 2 dager og kjentes ut som om jeg hadde feber, noe jeg ikke hadde. hosta helt forferdelig og helt tett i nesa og hodet.. hoster litt fortsatt, men formen er heldigvis bedre. du har nok bare blitt syk regner jeg med:) god bedring!
Rascal_4.11<3 Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Sånn er jeg idag også, skikkelig uvell og svimmel og vondt i hodet, føles som om jeg har skikkelig infulensa bare at muskelsmerter er bytta ut med kynnere, har fått litt noia for at det kan være min begynnende svangerskapsforgiftning som er skyldig, men begynner vel mest sannsynligvis bare å bli syk, iallefall det legen sa når jeg snakket med henne idag, men er greit å se det ann og sjekke om det ikke blir noe bedre da er jo uansett ganske ubehagelig og irriterende å gå rundt sånn her som en levende zombie om man ikke skal være redd for at det er noe galt i tillegg :/ anyways nok sutring, god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå