petite fleur Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Den siste til lisa Marklund, "Livstid", var bra :-) Men du burde egentlig ha lest de andre først da...
Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Akkurat ferdig med "Pinnsvinets eleganse" - holder nå på med Hässelby - fine begge to.
M by M Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Har akkurat lest den siste til Stieg Larsson. Også Livstid og Nobels testamente av Liza Marklund. Anbefales! Har Hodejegerne klar i hylla og tenkte å begynne på den nå.
*Rutletutt* Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 I sommer har jeg lest Liza Marklund-serien, bøkene til Camilla Leckberg og Åsa Larsson - kan anbefale alle de på det varmeste! Qio Xiaolong - En rød heltinnes død. Krim fra Shanghai, veldig bra. Val McDermid - Ekko i det fjerne - anbefaler denne og alle de andre bøkene hennes. For alle som ikke har lest Harry Hole-bøkene til Jo Nesbø, Henning Mankells bøker om Wallander og Stieg Larssons bøker - anbefales på det sterkeste! Elizabeth Kostova - Historikeren vil jeg også anbefale, selv om jeg leste den i fjor sommer;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå