Chris&Alex♂♂ Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 sist jeg var gravid kom det en propp med slim, dro inn den natten og fødselen var i gang. men i går så kom det maaasse slim når jeg var på do. men det var ingen propp da. bare en stor klase med slim. kom litt blangt slim i dag og, men ikke langt fra så mye som i går. kan det ha vært slimproppen? selv om det ikke var en propp? har hørt det kan komme slim på slim og til slutt kommer det en propp? at jeg kan holde på sånn her noen dager før den virkelig kommer?
<3Victoria og bebbi bobbi<3 Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Med meg kom ingen propp, men mye slim slik du beskriver. Men det var også to uker før fødselen, så jeg tror det er litt forskjellig hvordan den er når den kommer ut. Har hørt at enkelte ikke merker noe også.
futte (tm) Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Jeg hadde ikke propp'er på noen av fødslene mine, bare litt ekstra utflod ukene før fødsel.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2008 ja det er så mye forskjellig på det der. jeg har de siste dagene hatt sterkere smerter i mage og rygg når kynnerne kommer. det svir i ryggen akkurat som om det er sier. men det er ikke noe system på de. kommer litt her og der=) men vet det kan ta tid, og uansett så tror jeg ikke at det skjer i dag nei. skal på shopping med ei venninne ettepå så det har jeg ikke tid til. hehe. var på do nå og da kom det litt mere. ikke så mye som i går, men det ser faktisk ut som eggehvite rett og slett. samme blanke slimette greiene. jaja. er jo spennende uansett. ennå mer spent blir jeg hvis det skulle komme blod i det for da er det kanskje noe på gang om ikke så lenge?
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Har aldri sett noe til den slimproppen jeg....
Chris&Alex♂♂ Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2008 ja det er jo noen som ikke merker den heller. men er så usikker på om den har gått eller ikke. og siden det ikke var blod i slimet så tror jeg ikke at det skjer noe de nermeste dagene. for det "skal" vel være blod i når det er et tegn på fødsel eller?
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Hos meg kom det heller ingen propp, bare masse slim. Tror det var dagen fødselen begynte eller dagen før. Ikke noe blod eller noen ting!
Chris&Alex♂♂ Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. juli 2008 oi ikke si sånn da.. hehe. har sterkere smerter når kynnerne kommer enn hva det har vært tidligere. men ikke regelmessig på noe som helst måte. så vet jo at det er ikke i gang. men er jo spennende. men skal vedde på at jeg går sånn her minst en uke til. men jeg er bare i uke 38 da så det er fult mulig å gå en stund ennå ja=)
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #9 Skrevet 15. juli 2008 Jeg hadde heller ikke regelmessige rier i starten. Hadde bare smerter når jeg beveget meg, men de kom ikke i tak eller noe. Trodde ikke det var noe på gang, jeg.. Kjente det om morgenen, men begynte først å bli regelmessig og skikkelig vondt utover kvelden. Lillegutt ble født to timer etter vi ankom sykehuset.
pøber´n & je Skrevet 15. juli 2008 #10 Skrevet 15. juli 2008 Jeg "slima" i en 3-4 dager jeg. Kom ingen propp på meg heller. Men fødselen startet ikke før en uke etter ca
anesam Skrevet 15. juli 2008 #11 Skrevet 15. juli 2008 Jg stilte dette spm for et par dager siden.. Jeg fikk mye slim, og 2 dager etter dette begynte kom riene! Nå har jeg en nydelig datter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå