♥♥ M ♥♥ Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Skal male en helt trehvit ubehandlet trapp. Har tenkt å ha den helt hvit. Syntes det vil være fint og lyse opp gangen. Men alle kommenterer: Tør du virkelig å ha hvit trapp osv. Skal komme maler å male den i dag. Hva anbefaler dere?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Jeg synes hvit trapp er kjempefint:) Selv skal jeg ha hvit trapp med mørke trinn siden vi har mørke gulv i hele huset;)
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Ja det høres kjempefint ut. Selv har vi en trehvit trapp som er lakket, det synes ikke jeg er noe fint. Sender du maleren over til oss etterpå? hehe... Men kan jeg spørr hvor mye du betaler maleren for jobben?
blond Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Det kan være fint! Ville hørt med maleren for det kommer jo an på rommene trappen forbinder, hvordan vinduene er plassert i forhold til trappen og en hel haug andre ting.
♥♥ M ♥♥ Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2008 Hm, hørtes det fint ut med hvit trapp med mørke trinn? Har mørk merbau parkett. Maleren er min bror så ganske greit det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå