Tante Sofie # Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 JEg har aldri kjøptnoe sexy undertøy, nå lurer jeg følt på hva jeg skal ha? Sloggi er liksom ikke heeelt det jeg forbinder med sexy...
Candy girrrl Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Pass nå bare på at det er sexy OG behagelig Opplevd et par sloggibruder som har holdt på å klikke på brullupsdagen pga det syxy undertøyet har gnagd og klødd
OsloMor Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Du kan jo klinke til med la perla undertøy (det har aldri jeg hatt dessverre), ellers så synes jeg Prinsesse tam tam har mye fint, liksom litt mer raffinert enn bare å ose SEX
mathildas_mamma Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har et sett undertøy til å ha under kjolen (hold in og stroppeløs bh, kjipe hudfarvete ) Jeg bytter når vi kommer på hotellet, har kjøpt et nydelig undertøyssett på HM.
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Jeg hadde korsett og strømper. Ble godt mottatt;) Morsomt å bruke etter man er gift også
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 (+ strømpebånd...) Kjøpte mitt undertøy på brudesalongen, det var behagelig og fint, og satt som et skudd under brudekjolen.
metaMORfose Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Undertøyet jeg hadde på under kjolen jeg giftet meg i husket han ikke hvordan så ut ) Men han husker at han kledde det av meg!!!! Menn, altså. 3500 betalte jeg for hele undertøysstasen. Det var mye mer enn kjolen kostet. Det er forsåvidt behagelig, men hva er så galt med naken )
Tante Sofie # Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. juli 2008 Hehe, jeg spurte ham om han hadde noen ønsker, naken-svarte han, men forstod at han gledet seg litt, til dette, hehe! Spes siden jeg ikke har "kledd meg opp" for ham i undertøy før:-) Takk for tips:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå