Gå til innhold

Mensenmurring etter dobesøk både foran og bak :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre her og som opplever det? Er i uke 37+5.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Hver gang jeg er på do om dagen... er 37+5 jeg og i dag. Har skikkelig sterke kynnere som kommer mer eller mindre regelmessig også, men slik har det vært siden fredag og jeg tror nok ikke det skjer noe. Er vel bare modning eller et eller annet. Blitt helt motløs jeg nå :-(

Skrevet

Ja jeg og har hatt sterkere kynnere de siste dagene med mensensmerter noen ganger, det har det ikke vært før så mye som nå, men det er jo ikke hver gang, og for noen dager siden hadde jeg ca 2 dager jeg ikke hadde kynnere omtrent, kanskje for det jeg var syk?? Men har ellers ikke noe tegn på at noe er i gang, noen ganger tenker jeg åhh kan det skje noe nå hvis jeg føler at kynnerene kommer litt tett, men så tenker jeg, nah det er jo ikke noe vondt, bare litt..også vet jeg at forrige mandag var jeg til underlivssjekk og da var jeg ikke moden..men mye kan jo skje plutselig vel nå som vi er kommet så langt på vei?? Jeg har termin 2 august og 18 dager igjen. Datteren min kom 15 dager før, dagen før hun kom hadde jeg masse løs mage/diare, så vet ikke om det er av betydning...håper hun kommer snart, men jeg er også sånn som deg, veldig lei nå...

Skrevet

Nøyaktig like langt på vei vi da. Har også termin 2 august. Datteren min kom 15 dager over UL-termin hun da... For 3 år siden i dag faktisk :-) Så håper jo ikke lillebror kommer akkurat i dag. De kan godt få hver sin bursdag. Men på andre siden er jeg så lei og føler på hele meg at svangerskapet er over nå. Føles som babyen er ferdig og jeg er ferdig. Er bare fødselen igjen og den kommer jo aldriiiiii.... Blir så sliten av å ha så mye vondt også, så er vel derfor jeg blir ekstra lei. Går hele tiden og vurderer om jeg skal ta meg et glass rødvin. Skal visst få fart på sakene... men uff.... får vel la det være ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...