Gå til innhold

"Kjeksunger" som spiser over hele stua...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som har irritert meg ei stund er unger som får lov til å gå og spise kjeks og boller så det blir smuler over hele stua etter dem. Greit nok at ungene skal lære å spise selv, men det må da vel gå an å lære dem at de kan enten sitte og spise eller gå og leke seg...? Da blir det i allefall smuler bare på et sted etter dem :) Kommer snart opp i den problemstillingen selv tenker jeg - snuppa er på vippen til å begynne å stabbe rundt :) Noen som har erfaringer med om det går an å unngå det? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset skal man i alle fall sitte rolig når man spiser, enten man er ved kjøkkebordet eller sitter i sofaen. Får helt fnatt når det er graps alle veier!

Skrevet

Er så enig med deg, HI!

Spise og drikke gjør man når man sitter rolig til bords.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...