Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Jeg er 11 uker på vei og har allerede kjent det jeg hvertfall tror er kynnere. de kommer og går varer ikke så lenge. Vet det er normalt, men er det ikke tidlig? Har ikke hatt noe blødning eller noe annet som virker galt.
Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. juli 2008 glemte og spørre om det er noen andre som har vært bort eller vet noe om det.
Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 dytter den opp igjen jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå